Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@09:28:05 GMT

کاروان ورزشی کارگران به مسکو می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۴۱۱

کاروان ورزشی کارگران به مسکو می‌رود

اولین دوره مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها از روز جمعه ۲۱ مرداد در مسکو آغاز می‌شود و تا ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت، کاروان ورزشی کارگران با عنوان «رهپویان محرم » در ۴ رشته ورزشی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات بین‌المللی شرکت‌ها با حضور بیش از ۱۶۰۰ ورزشکار از کشورهای مختلف در ۲۱ رشته ورزشی در ورزشگاه لوژنینکی مسکو برگزار می شود که ورزشکاران کارگر کشورمان در ۴ رشته ورزشی فوتبال ۶ نفره، بسکتبال سه نفره، کراسفیت و دوومیدانی در قالب یک کاروان ۷۶ نفره روز جمعه ۲۱ مرداد عازم مسکو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه زمان برای انتخاب، معرفی تیم ها و ورزشکاران جهت شرکت در این مسابقات بسیار محدود بود، شرکت هایی را در اولویت قرار دادیم که در سنوات گذشته در ورزش کارگری حضوری موثر و فعال داشتند و حامی ورزش کارگری بودند و این که از هر نظر دارای شاخصه های لازم برای اعزام به تورنمنت بین المللی شرکت ها در مسکو را داشتند.

رییس فدراسیون ورزش کارگری هدف از حضور ورزشکاران کارگر و شرکت ها در این گونه میادین را ایجاد انگیزه برای مدیران و کارفرمایان و شور و اشتیاق کارگران برای روی آوردن به ورزش های سلامت محور عنوان کرد و افزود: کارفرمایان وقتی ببینند فضایی برای دیده شدن شرکت های آنها در میادین جهانی و بین المللی فراهم است و فدراسیون کارگری به فعالیت های آنها ارزش قائل  هستند بیش از پیش به سمت سرمایه‌گذاری در ورزش کارگران گرایش پیدا می‌کنند و همین مساله عاملی برای توسعه و پیشرفت ورزش در بین جامعه کارگری خواهد شد. 

رمضی همچنین نام کاروان ورزشی ایران در مسکو را «رهپویان محرم» عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه در ایام محرم قرار داریم نام "رهپویان محرم" را برای کاروان انتخاب کردیم که متناسب با این نام برنامه های فرهنگی خوبی برای کاروان ایران در نظر گرفته شده است، به طوری که تمام لباس‌های ورزشکاران اعزامی مزین به «یا حسین» طراحی شده و همچنین در مراسم افتتاحیه کاروان با پرچم «یا حسین» رژه خواهد رفت.

وی در پایان از اعزام تیم شنا به مسابقات قهرمانی کارگران جهان خبر داد و افزود: این مسابقات از دوم تا ششم شهریور در فنلاند برگزار می‌شود که تیم ایران با ۲۰ ورزشکار، سرپرست و کادر فنی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ورزش کارگری بین المللی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی یک جایگاه والا و بالایی است، چرا که کارگران یکی از بازوان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جامعه کارگری، افزود: جامعه کارگری نقش موثری در حوزه اقتصادی کشور دارد و در سال‌های اخیر نیز شعارهای سال به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و این مهم نشان از نقش مهم اقتصاد و کارگران است‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخی کم‌توجهی‌ها به جامعه کارگری ابراز داشت: این کمبودها به این دلیل است که هنوز سختی کار کارگران برای برخی افراد به اثبات نرسیده است در حالی که کارگران نبض حوزه اقتصاد محسوب می‌شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که دغدغه‌ای از دغدغه‌ کارگران کاهش دهیم و از این رو باید کارگران شهرستان کاشان در حوزه شغلی خود به یک امنیت شغلی برسند و استرس از دست دادن شغل خود را نداشته باشند و با آرامش خاطر در حیطه شغلی خود انجام وظیفه کنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه لازم است کارگران در حوزه‌های مختلف از یک امکانات رفاهی در حد استانداردهای متعارف برخوردار باشند، تصریح کرد: وجود نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی باسابقه در حوزه قوه مقننه را باید غنیمت شمرد و از ظرفیت وی استفاده کرد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • کارگر ماهر هم امنیت شغلی ندارد
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید