Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:49:39 GMT

اصل تخصص‌گرایی در انتخاب و چینش مدیران شرکت اسفندقه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۴۳۶

اصل تخصص‌گرایی در انتخاب و چینش مدیران شرکت اسفندقه

ایسنا/کرمان مجمع بررسی عملکرد فصل اول سال ١۴٠١ شرکت معادن اسفندقه با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در این جلسه گفت: به اصل تخصص‌گرایی در انتخاب و چینش مدیران شرکت اسفندقه توجه ویژه ای شود. 

حسین عامریان اظهار کرد: شرکت اسفندقه باید با تدبیر وهمت مضاعف مدیرانش اهداف برنامه را محقق کنند، من امیدوار هستم با عزم و تلاشی جهادی در مدت کوتاه این عقب‌ماندگی‌ها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق فولاد، ضمن ارائه گزارشی از بازدید میدانی شرکت معادن اسفندقه و  جلسه که با اعضاء هیئت مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد، به بررسی عملکرد فصلی شرکت معادن اسفندقه پرداخت.

علی بابایی در ادامه با ارائه گزارش کامل از وضعیت تولید و فروش سه ماهه شرکت معادن اسفندقه که نامناسب و غیر قابل قبول می باشد خواستار بررسی و تجدید نظر در روند تولید و فروش شرکت شد و تاکید فراوانی بر دقت برای تهیه گزارش های تولید و فروش شرکت داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگان فولاد، وی از مدیران و معاونین شرکت معادن اسفندقه خواست تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و بروزرسانی امکانسنجی فروکروم اسفندقه اقدام و نتیجه مطالعات را ظرف مدت یکماه به دفتر مرکزی جهت اقدامات بعدی ارسال کنند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صندوق فولاد در رابطه با بهینه سازی نیروی انسانی، وضعیت راه اندازی معادن غیر فعال، طرح های مختلف توسعه ای، تعیین و تکلیف دفاتر و سایر شاخص های مهم عملکردی بودجه، وصول مطالبات، تشکیل کمیته های تخصصی این شرکت اظهار کرد: این مشکلات باید از مسیر فنی خود و با هوشیاری مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره شرکت معادن اسفندقه حل شود.

بابایی همچنین در رابطه با مشکل صادرات محصولات شرکت، از مدیرعامل شرکت معادن اسفندقه خواست تا گزارش تحلیلی از عدم نفعی که شرکت از بابت عدم صادرات می برد تهیه و به گروه ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید در کمترین زمان ممکن برای اخذ کارت بازرگانی شرکت اقدام لازم صورت پذیرد خاطر نشان کرد: ما با تمام توان و ظرفیت در جهت کمک به شرکت ها آمادگی کامل داشته و تلاش خواهیم کرد با بکار گیری همه ظرفیت ها به شرکت ها کمک کنیم تا به سمت تغییر رویه های زیان ده حرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی شرکت معادن اسفندقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟