Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:15:18 GMT

عرضه لوازم یدکی بدون شناسه تخلف است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۴۸۷

عرضه لوازم یدکی بدون شناسه تخلف است

عادل مرام معاون بازرسی و نظارت سازمان سمت استان اصفهان گفت: از منظر قانونی عرضه کالای فاقد شناسه تخلف محسوب می‌شود و اعضای عرضه و توزیع در فرجه سه ماهه موظف به شناسه دار کردن کالا‌های خود شدند.

او گفت: در فرجه‌های تعیین شده توسط ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید ۵۵ قلم کالا مورد نظر را شناسه دار می‌شد که در این فرصت سه ماهه تعیین شده اعضای عرضه و توزیع، کالا‌های خود را شناسه دار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او: اجرایی شدن این طرح مستلزم همکاری مردم است چرا که هنگام خرید باید از شناسه دار بودن کالا اطلاع کسب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم یدکی خودرو شناسه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • لوازم یدکی رنو
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان