Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان اعضای هیات رییسه کانون وکلای دادگستری استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار، از خبرگزاری ایسنا استان کرمان بازدید و با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.

مجید شعبانی ۱۹ مردادماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا استان کرمان با گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های همکاران خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: عشق و ایثار در کار خبرنگاری نهفته است و تا این عشق و از خودگذشتگی نباشد، در واقع مردم به اخبار سالم، واقعی و درست نخواهند رسید و ایسنا خبرگزاری قابل اعتماد مردم به ویژه در میان قشر فرهیخته و دانشگاهیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجه اشتراک کار خبرنگاران با کار وکلاء مستقل بودن و عدالت خواهی هر دو طیف است زیرا خبرنگاران در پوشش اخبار و مطالبه گری از نهادها، سازمان ها و ادارات روحیه عدالت طلبی دارند و این وجه اشتراک امور حقوقی و کار رسانه است.

به گزارش ایسنا حجت قهرمانی عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری کرمان نیز در این نشست بیان کرد: استقلال در حوزه دفاع از موکل ضامن دفاع و در خبر ضامن سلامت خبر است و اگر این استقلال گرفته شود، مردم ضرر می کنند.

وی تصریح کرد: وقتی آگاهی ضعیف باشد، موجب بسیاری از مشکلات اجتماعی است و متاسفانه می بینیم از بسیاری حقوق قانونی خود بی اطلاع هستند که رسانه می تواند در این زمینه بسیار کمک کند.

انتها پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا كانون وكلا اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان  در همایش تجلیل از مشاوران و مددکاران پلیس  گفت: ثبت ۶ هزار مراجعه به مشاوران مراکز مشاوره پلیس در استان نشانه اعتماد عمومی است.

سرهنگ علی بصیری افزود: یکی از درگاه‌های ارتباطی فراجا با مردم، مراکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها است.

وی با اشاره به ماهیت کاری مشاوران و مددکاران پلیس و ضرورت اصل اعتماد در این حوزه، خاطرنشان کرد: مراجعه بیش از ۶ هزار نفر به مشاوران پلیس نشان از اعتماد مردم به این نهاد است.

وی افزود: نظرهای تخصصی مشاوران پلیس در استان سمنان و در بسیاری از ساختارها و موقعیت‌ها و پرونده‌ها تعیین‌کننده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا