Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در نشستی با فرماندار خلخال از بازدید میدانی از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد: پروژه خلخال- کلور- درام در حال حاضر فعال فعال بوده و با سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به انجام عملیات راهسازی در ۲ قطعه اول شرکت جهاد نصر زنجان و شرکت ترانشه پل راه در این پروژه افزود: با تلاش‌های انجام شده، معارض مسیر راهسازی در قطعه دوم حل شده و راهسازی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: مطالبه پیمانکاران ۲ قطعه این پروژه ملی بیش از ۳۵ میلیارد تومان است که مطالبات سال‌های گذشته آنان پرداخت شده و با همکاری و پیگیری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس پیگیر اخذ اعتبارات برای پرداخت مابقی مطالبات هستیم.

حیدری تصریح کرد: برای تکمیل ۲ پروژه مجتمع فرهنگی کلور و مجتمع فرهنگی شهر هشجین بیش از سه میلیارد تومان نیاز است که با مساعدت‌های فرماندار خلخال از حوزه اعتبارات استانی و شهرستانی، این مشکل مرتفع و این پروژه در آینده‌ای نزدیک تکمیل خواهد شد.

وی به تامین زمین برای کل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کل استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان خلخال این نیز با پیگیری‌های انجام شده، زمین لازم مهیا است و در صورت نیاز در زمین‌های جدید معرفی شده نیز با سرعت ساخت و تحویل مردم خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان پیشرفت پروژه اقدام ملی مسکن در ۱۴۰ واحد را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: این پروژه نیز در یک فاز ۶۰ واحدی و یک فاز ۸۰ واحدی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است و تا آینده‌ای نزدیک تکمیل خواهد شد که پرداخت آورده متقاضیان در سرعت پروژه تاثیرگذار خواهد بود.

در این جلسه سیدجواد یحیی‌زاده، فرماندار خلخال با قدردانی از تلاش‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان و معاونت‌ها در پیگیری پروژه‌های شهرستان خلخال تشریح کرد: اعتبارات کل شهرستان ۵۸ میلیارد تومان است و در حوزه راه‌ها حمایت لازم از پروژه‌های در دست اجرا انجام خواهد گرفت.

وی گفت: انتظار می‌رود روند پیشرفت پروژه‌ها سرعت گیرد تا مردم شهرستان نیز که مطالبه اصلی آنها راه است از این بابت آسوده خاطر باشند.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه خلخال کلور راهسازی محبوب حیدری کل راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین