Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای ‌شهر کرج ‌گفت: معطل ماندن پروژه بزرگراه شمالی نتیجه کوتاهی شهرداری در وظایف است و این در حالی است که برای توجیه این کوتاهی ها از پروژه بت ساخته و به جای ارائه خدمات شاهد بهانه هایی هستیم که از این نهاد ارائه می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران  با اشاره به  برخی موانعی که بر سر پروژه بزرگراه شمالی قرار گرفته است، افزود: یکی از کاستی های اتمام پروژه یاد شده، جرثقیل مورد نیاز بود که بالاخره و پس از سه ماه تاخیر به کرج رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: حمایت و تزریق مالی به این پروژه مهم در طول سال جاری کمتر از 3میلیارد تومان است و این در روند تسریع و اجرای پروژه به نوعی فاجعه به شمار می رود و نشان دهنده این است که پروژه در اولویت چندم قرار گرفته است.

رحیمی بیان کرد: حتی شهرداری در خصوص جذب سرمایه و تعریف فرصت سرمایه گذاری در طول مسیرپروژه نیز بی توفیق بوده اساین عضو شورا با اشاره به کوتاهی شهرداری در دیگر موارد مربوط به پروژه بزرگراه شمالی از ادامه تخریب ساختمان معروف لیدوما یاد کرد و گفت: انجام این امر به تکمیل قرارداد تملک ساختمان مجاور گره خورده که متاسفانه در این مورد نیز نتیجه ای حاصل نشده است.

وی ضمن ابراز تاسف از رویکرد شهرداری در به تاخیر انداختن پروژه یاد شده، عنوان کرد: درصورت ثباتِ رویکرد و دیدگاه فعلی شهرداری به این پروژه مهم ترافیکی، کمی عمیق‌تر و دقیق‌تر در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه بزرگراه شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند