Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:57:38 GMT

۶۲ دوربین کنترل سرعت در کیش نصب می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۹۰۳۲

۶۲ دوربین کنترل سرعت در کیش نصب می شود

سرهنگ علی اصغر جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد دوربین با همکاری سازمان منطقه ازاد کیش در سه مرحله نصب می شود که مرحله اول آن ۱۲ دستگاه بوده که با توجه به برنامه ریزی جزیره برای میزبانی از هواداران جام جهانی فوتبال قبل از آغاز ایم مسابقات انجام شود.
وی اضافه کرد: در مرحله دوم و سوم نیز به ترتیب ۲۲ و ۲۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت و تخلفات رانندگی دیگر نیز نصب می شود که در نظر داریم به منظور  تحقق اهداف توسعه فرهنگ ترافیکی در جزیره تا یک سال آینده این برنامه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون در این جزیره ۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف وجود دارد که ۶ مورد از آنها فعال است و بقیه نیز به علت مستهلک بودن خارج از مدار سرویس قرار دارد.
سرهنگ جمالی گفت: امسال ۹۸ مورد تصادف شامل یک مورد تصادف فوتی، ۳۸ تصادف مورد جرحی و ۵۹ مورد خسارتی در جزیره رخ داده که نسبت به ۱۵۸ مورد مدت مشابه سال گدشته مورد ۳۸ درصد کاهش دارد.
وی افزود: پلیس راهور جزیره در سال جاری حدود ۸۳ هزار مورد اعمال قانون برای رانندگان متخلف ب هثبت رسانده که از  ۲۸ درصد رشد برخوردار شده است که با توجه به فرهنگ ترافیکی کیش، وجود این تعداد تخلف رانندگی شایسته نیست و لازم است کیشوندان و مسافران بیش از گذشته قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
حرکت خودروها برابر با سرعت اعلامی تابلوهای نصب شده، اجبار استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌ها، استفاده از چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، است کامل خودرو در زمان عبور عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، استفاده از راهنما برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش است.
رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اجباری بوده و در صورت بروز تخلف، جرایم به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین های سطح معابر ثبت می‌شود.
جزیره کیش یکی از چهار مناطق گردشگر پذیر جنوب غرب آسیا بوده که همه ساله حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر پذیرش می‌کرد که در سال گذشته به علت شیوه ویروس کرونا به حداقل ممکن رسیده است.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش هرمزگان کیش جزیره کیش هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)