Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:14:45 GMT

شکست تیم ملی والیبال مقابل بحرین

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۹۳۵۰

شکست تیم ملی والیبال مقابل بحرین

مرحله دوم مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از امروز (پنج‌شنبه ۲۰ مرداد) با مسابقه ایران و بحرین در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که برای کسب تجربه در این رقابت‌ها شرکت کردند، در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند.

ملی پوشان جوان ایران در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم نتیجه مسابقه را با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به حریف بزرگسال و با تجربه خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول تیم ایران بازی را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، پ وریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

از همان ابتدای ست این بحرینی‌ها بودند که با سرویس‌ها و دفاع خوب ابتکار عمل را از بازیکنان جوان ایران گرفتند. پس از آن مومنی‌مقدم دست به چند تعویض برای تغییر نتیجه زد، اما بحرینی‌های باتجربه بازی خوب و با کیفیت خود را تا پایان ست ادامه دادند و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود بحرین به پایان رسید.

در ابتدای ست دوم بازی دو تیم ایران و بحرین نزدیک و پایاپای پیش رفت، ولی از امتیاز شش به بعد این بحرینی‌ها بودند که باز هم با تکیه بر سرویس و دفاع و همچنین تقسیم توپ خوب پاسور این تیم در طول تور، اختلاف امتیاز را به عدد شش رسانده و نهایتا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود بحرین به پایان رسید.

در ست سوم جوانان ایران، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و با پاس‌های عالی عرشیا به‌نژاد، دفاع روی تور یوسف کاظمی و آبشار‌های سنگین گلزاده با اعتماد به نفس بیشتر و تمرکز بالا توانستند بحرین را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست داده تا با روحیه بالا به مصاف بحرین در ست چهارم بروند.

بازی در ست چهارم با برتری ایران آغاز شد، ولی در ادامه باز هم این بحرینی‌ها بودند که با سرویس و دفاع روی تور خوب، جوانان ایران را ۲۵ بر ۱۸ مغلوب کردند تا در نهایت این مسابقه سه بر یک به سود بحرین شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (جمعه بیست و یکم مرداد) به مصاف تیم چین خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل این تیم، شانس حضور بین چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها را خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاپ مردان آسیا تیم ملی والیبال بحرینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است