Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: عصر روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در جاده "رزجرد به الموت" متورسوار به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطر نشان کرد: رانندگان خوردوها و وسایل نقلیه به ویژه موتور سواران هنگام تردد در جاده‌ها و محورهای روستایی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و راکبان موتورسیکلت به طور ویژه از کلاه ایمنی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردانی  از همکاری عزاداران حسینی با پلیس در تامین نظم و امنیت دهه محرم

 سردار  علی ابراهیمی فرمانده انتظامی  با اشاره به اینکه فرماندهی و مسئولان انتظامی استان از قبل برای برگزاری باشکوه‌تر عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) برنامه ریزی‌های مناسبی را پیش بینی کرده بودند خاطرنشان کرد: از هیئات مذهبی، مساجد، مداحان، دست اندرکاران و از همه‌ی اقشار مردم که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزای سرور و سالار شهیدان از مال و آبروی خود هزینه کردند تشکر می‌کنیم و از خدای متعال عزت و سربلندی دنیا و آخرت را در مکتب اباعبدالله علیه السلام برای همه خدمتگزاران امام حسین (ع) تقاضا داریم.

فرمانده انتظامی استان ضمن عرض خدا قوت به کارکنان انتظامی استان، نقش آن‌ها را در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری این ایام بسیار مهم و حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد:حضور پلیس و مردم در کنار هم امنیت پایدار را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند