Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بهنود روزنامه‌نگار و از دوستان نزدیک هوشنگ ابتهاج در نشست کلاب هاوس «پیر پرنیان اندیش» خبرآنلاین گفت: خانواده ابتهاج برای انتقال پیکر وی به ایران تحت فشار جریان برانداز هستند.

بهنود در این نشست افزود: براندازان خانواده هوشنگ ابتهاج را تحت فشار قرار دادند تا پیکر این شاعر به ایران نیامده و مراسم خاکسپاری او در وطن صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از نظر جریان برانداز این اقدام به نوعی تایید حاکمیت است.

وی تاکید کرد: تا این لحظه و تا آنجایی که می‌دانم، خانواده ابتهاج مقاومت کرده و تلاش می‌کنند تا پیکر سایه به ایران منتقل شده و مراسم برگزار شود.

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اخبار سیاسی هوشنگ ابتهاج اخبار مرتبط فیلمی جدید از خاوری در کانادا + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۰ هوشنگ ابتهاج در ایران به خاک سپرده می شود؟ / فشار به خانواده سایه برای تدفین در آلمان ۱۴۰۱/۵/۲۰ کیهان: کویت و چین هم فضای مجازی را کنترل می کنند ۱۴۰۱/۵/۲۰ ابتهاج به خانه باز می‌گردد ۱۴۰۱/۵/۱۹ علاقه جالب ابتهاج به ورزش + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۹ واکنش تلخ بازیگران معروف به درگذشت هوشنگ ابتهاج + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۹ آخرین ویدیو ها فیلمی جدید از خاوری در کانادا + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۱۰:۴۸ قیمت دارو بطور میانگین چقدر گران شد؟ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۰۹:۱۳ روش های تقلب برخی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۰۹:۱۰ تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۳:۵۴ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۱:۰۱ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۰۴ مسعود بهنود: خانواده هوشنگ ابتهاج تحت فشار براندازان برای عدم انتقال پیکر او به ایران هستند ۱۱:۰۰ قیمت لپ تاپ لنوو ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ (جدول مشخصات) ۱۱:۰۰ رد طرح «یک کشور، دو نظام» چین توسط تایوان ۱۰:۵۹ چگونه مالیات نقل و انتقال خودرو را آنلاین پرداخت کنیم؟ ۱۰:۵۷ کشته شدن رهبر نظامی داعش در جنوب سوریه ۱۰:۴۸ فیلمی جدید از خاوری در کانادا + فیلم ۱۰:۳۹ کیهان: کویت و چین هم فضای مجازی را کنترل می کنند ۱۰:۲۲ قیمت طلا ارزان شد ۰۹:۵۹ صنعت سهم ۸۴ درصدی از کالاهای وارداتی را ربود ۰۹:۵۶ واکنش کنعانی به ادعای آمریکا مبنی بر تلاش یک ایرانی برای ترور «بولتون» ۰۹:۳۳ با سرمایه ۴ میلیارد تومان در کدام منطقه می‌ توان خانه خرید؟ ۰۹:۳۱ قطار سریع‌ السیر با سرعتی بیش‌تر از یک هواپیمای جت ۰۹:۱۹ جزییات محدودیت ترافیکی در جاده‌ های شمال کشور ۰۹:۱۶ کشف سنگ نگاره ۴۲۰۰ ساله در هرم بزرگ شیمائو ۰۹:۱۳ قیمت دارو بطور میانگین چقدر گران شد؟ ۰۹:۱۰ روش های تقلب برخی از داوطلبان کنکور ۰۷:۳۰ ۳ شب سفر به دبی چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۲:۵۰ چرا چراغ ترمز روشن نمی شود؟ بررسی علل روشن نشدن چراغ ترمز ۰۱:۳۸ بایدن الان هم دو بحران در سیاست خارجی دارد، سومی هم فروپاشی برجام است ۰۱:۳۴ ببر پرنده؛ خودروی بی نظیر فولکس واگن + فیلم ۰۱:۱۳ اصول ست کردن رنگ لباس با رژ لب ۰۱:۰۲ فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴ چطور در خانه بستنی درست کنیم؟ + دستور تهیه ۰۰:۴۸ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق و متفاوت ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۰:۱۱ تابستان هم افسردگی می آورد! + نشانه های افسردگی تابستانی ۰۰:۰۴ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۰ مرداد ۲۳:۵۵ رییسی: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیرد ۲۳:۵۴ تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۲۳:۳۳ ابتهاج به خانه باز می‌گردد ۲۳:۲۷ عوارض خوابیدن با شکم خالی ۲۳:۲۴ اصلاح بخش هایی از دستورالعمل تاسیس، فعالیت و اساسنامه شرکت های مشاور سرمایه گذاری ۲۳:۱۶ امیرعبداللهیان: پیام خود را از طریق اروپا به آمریکا منتقل کرده ایم ۲۳:۱۳ رونالدو کلینیک جدیدش را افتتاح کرد ۲۳:۰۹ قصد ازدواج داری، عادات بد ماه های مختلف و بشناس ۲۳:۰۲ روزی که ۲۴ ساعت نیست ۲۲:۳۲ گفت و گوی وزیر امور خارجه ایران و عمان درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ۲۲:۲۹ شکستن قولنج چه عوارضی دارد؟ ۲۲:۲۴ آشنایی با یک پلتفرم فروش آنلاین خودرو ۲۱:۴۷ مبنای اینترنت خبرنگاری اطلاعات وزارت ارشاد است ۲۱:۳۸ ازدواج دیرهنگام چه عواقبی دارد؟ ۲۱:۱۷ اگر کسی این نشانه ها را داشت از او دوری کنید ۲۱:۰۹ حقوق بازنشستگان کی افزایش می یابد؟ ۲۱:۰۱ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۲۰:۴۷ فکر می کنی خونت موریانه داره؟ + نشانه های وجود موریانه در خانه ۲۰:۳۳ میم کوین چیست؟ ۲۰:۲۳ ارزهای دیجیتال جهان را کربن زدایی می‌کنند؟ ۲۰:۰۰ از دولت گلایه مندیم و در جلسات مختلف اعلام نارضایتی کرده ایم ۱۹:۵۴ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار سیاسی هوشنگ ابتهاج هوشنگ ابتهاج تحت فشار ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: آمریکا و اروپا در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ ایران به این حمله، به دنبال تحریم‌های اقتصادی شدیدتری علیه ایران برآمده‌اند. این اقدام ناعادلانه تشدید فشارها بر متحدان ایران را هم دنبال می‌کند و از این طریق به دنبال منزوی ساختن ایران در روابط اقتصادی خود با کشورهای شرق و جنوب شرق آسیاست. در بخشی از این حرکت مرموزانه، کاخ سفید با ادعای وساطت نفتی مالزی در فروش نفت ایران به چین، در پی بر هم زدن روابط این کشورهای آسیایی برآمده است.

مالزی در مواضع ضد اسرائیلی به‌ویژه در جریان جنگ اخیر حماس و رژیم صهیونیستی نقش پررنگی از خود نشان داده است. تنها یک روز پس از حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر، وزارت خارجه مالزی بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن از دولت اسرائیل به عنوان «دولت آپارتاید» یاد کرد که فلسطینی‌ها را تحت «اشغال، محاصره و رنج طولانی‌مدت غیرقانونی» قرار می‌دهد.

ایران در حال حاضر سومین شریک تجاری بزرگ مالزی در خاورمیانه پس از امارات متحده عربی و عربستان سعودی است. مهمتر از آن، مالزی مدت‌هاست که یکی از معدود کشورهایی است که شهروندان ایرانی می‌توانند بدون ویزا به این کشور سفر کنند، شرایطی که اقامت حدود ۲۰۰ هزار ایرانی از جمله صاحبان مشاغل، گردشگران و دانشجویان دانشگاه‌های انگلیسی زبان در این کشور را رقم زده است.

در موج فشارهای اروپایی برای تحریم سپاه پاسداران، گزارش‌های مشابه مدعی نفوذ سپاه پاسداران به تمام حوزه جنوب شرق آسیا شدند و به فضاسازی‌ها در این خصوص دامن زدند.

اندیشکده واشنگتن با طرح این موضع ضدایرانی که «مالزی محیطی مناسب برای فروش غیرقانونی نفت ایران است و تهران را قادر می‌سازد تا از تحریم‌های آمریکا فرار کند»، مدعی شد «مالزی با برچسب‌گذاری مبدأ محموله‌ها به‌نام کشور طرف سوم مانند عمان، امارات و خود مالزی، مبدأ محموله را پنهان می‌کند. به طور مشخص، چین در نوامبر ۲۰۲۳ رکورد واردات ۱.۲ میلیون بشکه در روز نفت از کوالالامپور را ثبت کرد که دو برابر مقدار نفتی است که مالزی تولید می‌کرد (حدود ۶۰۰ هزار بشکه در روز). در همین حال، صادرات ماهانه نفت ایران - که ۹۱ درصد آن به چین می‌رود - در اوت گذشته (مردادماه ۱۴۰۲) به بالاترین حد تخمین زده شده در پنج سال گذشته رسید.»

ایالات متحده بارها به دنبال محدود کردن روابط رو به رشد کوالالامپور با ایران از طریق تحریم نهادهای مختلف مستقر در مالزی بوده است. در فوریه ۲۰۲۳، وزارت خزانه‌داری سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به تسهیل فروش و حمل میلیون‌ها دلار نفت و مواد پتروشیمی از طرف یک شرکت با ارتباطات شناخته شده با ایران متهم کرد. در ماه دسامبر، چهار شرکت دیگر در مالزی و یک شرکت در اندونزی به دلیل مشارکت در تسهیل برنامه هواپیماهای بدون سرنشین ایران تحریم شدند.

موسسه واشنگتن درباره اقدامات خصمانه آمریکا در تشدید فشارها بر ایران و درگیر کردن مالزی در این مسئله نوشته است «در مورد اقدامات کوالالامپور علیه اسرائیل و در حمایت از حماس، دولت بایدن تاکنون اقدامات خود در این زمینه را محدود به اخطارهای دیپلماتیک وزارت خارجه ایالات متحده و احضار سفیر مالزی در واشنگتن کرده است. ایالات متحده بیشترین توجه خود را معطوف به اقدامات تنبیهی و پیشدستانه در نقاطی کرده است که تصمیمات مالزی به‌طور مستقیم اهداف ایالات متحده را تهدید می‌کند، مانند تسهیل فروش غیرقانونی نفت ایران و ایجاد فضای مناسب برای فرار از تحریم‌ها.»

کد خبر 847278 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه ایران و مالزی

دیگر خبرها

  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین