Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 13 با اشاره به اهمیت موضوعات مرتبط با پسماند گفت: طرح جمع آوری خشکاله در غرفه های بازیافت و توسط خودروهای ملودی منطقه همراه با آموزش و فرهنگ سازی آموزش گران اداره بازیافت در اماکن مسکونی، تجاری، آموزشی، مذهبی و عمومی منطقه انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی با اشاره به اینکه پسماند تر و تولید شیرابه ناشی از آن باعث ایجاد آلودگی و انتشار بیماری‌های مختلف می‌شود، گفت: به منظور حذف پسماندهای تر از چرخه زباله‌های خانگی و کاهش اثرات زیست محیطی دوریخت آنها، گام دیگری با مبادله خشکاله های جمع‌آوری شده توسط دوستداران محیط زیست در غرفه ها و هایپر مارکت پسماند منطقه 13برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 نیز  گفت: اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدا از طریق سامانه 137 با انجام تبلیغات محیطی، برگزاری کلاس آموزشی با هدف ارتقای دانش کارشناسان آمار و اطلاع رسانی با حضور مدرسان سازمان مدیریت پسماند، اجرای طرح تولید کود کمپوست از پسماندهای تر تفکیک شده میادین میوه و تره بار برای تامین خوراک دام و طیور و... از جمله اقدامات اداره بازیافت منطقه 13 در این راستا است.
معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه 13 افزود: برپایی دوره های حضوری و مجازی ویژه قشرهای مختلف شهروندان با محوریت آشنایی آنان با پسماند خشک، تر، نحوه تفکیک پسماند خشک، غرفه بازیافت و خودروی ملودی، آموزش چهره به چهره اصناف، مراکز تجاری و آموزشی، روزهای بدون پسماند و جمع آوری شیشه های ساختمان و لاستیک های فرسوده، از سایر فعالیت اداره مدیریت پسماند است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیریت پسماند منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست