Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر گفت:با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از ورود این کانتینرها به اداره بندر بوشهر و مراجعه نکردن مالکان به منظور تعیین تکلیف آنها این کالاها به عنوان اموال اعراض شده تلقی خواهد شد.

حسن پور اضافه کرد: در همین راستا این کالاها به ستاد اجرایی فرمان امام تحویل می شود تا پیگیری های قانونی برای تملک آن از طریق دادگاه اصل ۴۹قانون اساسی به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این کالاها شامل لوازم خانگی و وسایل دیگری است و یکی از کانتینرها که حاوی برنج است به لحاظ گذشت زمان قابلیت مصرف نداشته و می بایست امحا شود.

دادستان بوشهر تاکید کرد: تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارها یکی از موضوع های مهم است که با جدیت دنبال و پیگیری می‌شود.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز گذشته در جریان عملیات فک پلمب ۳۰ دستگاه کانتینر کالای بدون صاحب در انبار این بندر با دستور رییس قوه قضاییه گفته بود: علت ثبت نشدن اطلاعات این کانتینرها و کالاهای موجود در آنها در سامانه الکترونیکی ثبت کانتینری و کالای عمومی را از قلم افتادن آنها در هنگام انتقال اطلاعات دستی و کاغذی به سامانه الکترونیکی و یا حذف شدن اطلاعات آنها در جریان حمله سایبری ۲ سال پیش به سامانه های بندری این استان اعلام کرد.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه ۶ مرداد ماه جاری در سفر یک روزه به استان بوشهر و بازدید از انبارهای منطقه ویژه اقتصادی، اموال تملیکی و اداره بندر بوشهر با مشاهده ۳۰ کانتینر پلمب شده برضرورت تعیین تکلیف این کانتینرها تاکید کرد در همین راستا روز گذشته چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در اداره بندر و دریانوردی بوشهر طبق قانون نسبت به فک پلمپ این کانتینرها اقدام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان بوشهر کانتینر املاک تملیکی کالاهای رسوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سقوط هولناک کانتینر روی سقف یک خودرو

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902183

دیگر خبرها

  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • ببینید | سقوط هولناک کانتینر روی سقف یک خودرو
  • گلایه شرکت‌ های ترانزیتی از افزایش هزینه‌ های مرزی و توقف کانتینرها در دوغارون
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان