Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار جرقویه گفت: در کل طرح آزادی سازی قیمت‌ها با آرامش خاصی در جرقویه در حال اجرا است و مردم اعتراض خاصی به این طرح نداشتند. مردم باید از این طرحِ دولت حمایت کنند، چراکه اجرای آن به نفع ملت است.

محسن ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره کیفیت اجرای طرح آزادسازی قیمت‌ها و حذف ارز ترجیحی در شهرستان جرقویه، اظهار کرد: بعد از آغاز اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها طبق جلساتی که با استانداری اصفهان داشتیم تمام بازار را به خوبی رصد و با پیش‌بینی‌هایی که کردیم تا حد زیادی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبل روغن، برنج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را تأمین و به اندازی کافی این اقلام را ذخیره کردیم و طی اجرای این طرح هیچ کمبودی در کالاهای اساسی نداشتیم.

وی افزود: البته پس از اجرای طرح آزادسازی قیمت‌ها مانند سایر نقاط کشور برخی اقلام در جرقویه نیز دچار افزایش قیمت شد که در نتیجه سه اکیپ بازرسی را فعال کردیم که تأثیر زیادی در کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش آن داشت. در این بازرسی‌ها ۴۰ پرونده تخلف از اصناف مختلف توسط اداره تعزیرات تشکیل شد که در شعب مختلف در حال رسیدگی است و حتی به برخی تخلف‌ها در محل رسیدگی و حکم آن ابلاغ شد.

فرماندار جرقویه گفت: در کل طرح آزادی سازی قیمت‌ها با آرامش خاصی در جرقویه در حال اجرا است و مردم اعتراض خاصی به این طرح نداشتند. مردم باید از این طرح دولت حمایت کنند، چراکه اجرای آن به نفع مردم است و دولت قصد دارد با اجرای طرح آزادسازی قیمت‌ها اقتصاد را به نفع مردم تغییر دهد. شاید در ابتدا اجرای طرح، مشکلاتی را برای مردم به وجود بیاورد، اما وقتی این میوه برسد حلاوت و شیرینی آن برای خودِ مردم است. دیوار کجی که در دولت قبل با عنوان ارز ۴۲۰۰ تومانی و ارز ترجیحی بنیان گذاشته شد باید اصلاح می‌شد چراکه نفع آن برای عده‌ای رانت‌خوار بود که ایجاد فساد می‌کرد.

ریاحی تصریح کرد: وعده دولت سیزدهم برخورد با فساد بود و اجرای این طرح در همین جهت است. در تلاش هستیم افزایش قیمت‌ها به ندرت رخ دهد و کمترین فشار بر مردم وارد شود که نظارت بیشتر را از سوی دستگاه‌های مختلف طلب می‌کند و این فضا را در شهرستان جرقویه ایجاد کرده‌ایم و مردم مستمراً با دستگاه‌های اجرایی همکاری می‌کنند و هرگونه تخلف را گزارش می‌دهند. البته میزان تخلفات اندک بوده است، چراکه اصناف جرقویه منصف هستند و قوانین را به خوبی رعایت می‌کنند و همراهی خوبی داشته‌اند.

نان مورد نیاز مردم بیشتر در محوریت نان خانگی می‌چرخد

وی درباره وضعیت فروش نان، اظهار کرد: از نظر پخت نان این شهرستان وضعیت خاصی دارد، چراکه نان مورد نیاز مردم بیشتر در محوریت نان خانگی می‌چرخد و هنوز توزیع آرد نان خانگی داریم. برای مثال در شهر نیک‌آباد که مرکز شهرستان است یک نانوایی وجود دارد که مدت زیادی تعطیل بود و مردم بیشتر نان مورد نیاز خود را در خانه‌های خود پخت می‌کنند. به عبارت دیگر ۸۰ درصد نان پخته شده در شهرستان جرقویه در خانه‌ها انجام می‌شود و ۲۰ درصد آن بر عهده نانوایی‌ها است.

فرماندار جرقویه، خاطرنشان کرد: اما روی کیفیت نان‌های پخته شده در نانوایی‌ها به طور مستمر نظارت و هفته‌ای دو بار این مهم انجام می‌شود. برای فروش الکترونیکی نان باید در گام اول دستگاه «پوز» در نانوایی‌ها نصب شود که مراحل اداری آن انجام شده و تمام نانوایی‌ها به دستگاه پوز مجهز شده‌اند و آماده اجرای فروش الکترونیکی نان در جرقویه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها طرح مردمی سازی یارانه ها آزادسازی قیمت ها حذف ارز ترجیحی طرح آزادسازی قیمت ها نانوایی ها اجرای طرح مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است، گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان و محدوده اجرا است.

به گزارش مشرق، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران درباره تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: در حال دریافت پیشنهادات و اطلاعات از سوی جامعه دانشگاهی درباره بازنگری در طرح ترافیک هستیم و پس از بررسی این مرحله، موضوع در کمیته‌ای ویژه بررسی نهایی خواهد شد.

وی افزود: حذف حلقه دوم طرح ترافیک یا محدوده زوج و فرد یکی از این مسائل است که بررسی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اینکه بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی خواهد بود و امسال تغییر می‌کند، گفت: تغییر در نرخ طرح ترافیک جدای این موضوع است و تصمیم در این زمینه بر عهده شورای شهر تهران است.

افندی‌زاده گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک شامل زمان اجرا و مکان اجرا است که محدوده طرح ترافیک هم احتمال کاهش دارد.

گفتنی است؛ محسن هرمزی معاون حمل و نقل شهرداری تهران نیز در این زمینه گفت: در طرح ترافیک جدید مسأله‌ای به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش