Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد از بازداشت یکی از مدیران کل سابق استان چهارمحال و بختیاری به علت رشوه میلیاردی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عبدالرضا علیمحمدی امروز از دفتر خبرگزاری تسنیم استان بازدید و با مدیر و خبرنگاران این مجموعه گفت‌وگو کرد. وی در این بازدید اظهار داشت: خبرنگاران در تسهیل اجرای امور، مطالبه‌گری و نقد برخی عملکردهای مدیران تاثیر بسزایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تبیین و مطرح کردن مشکلات اجتماعی را یکی دیگر از رسالت‌های خبرنگاری دانست و گفت: قلم خبرنگار است که می‌تواند با روشنگری، تعالی جامعه را رقم بزند، هر چند ارتباط میان رسانه‌ها و مسئولان در استان کم است که باید بیشتر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بعضا اتفاقاتی در سطح رسانه می‌افتد که با رسالت اصلی رسانه تعارض دارد، اما عمل درست به وظایف رسانه توسط خبرنگاران به دلیل اینکه میان مردم هستند، بسیار به اجرای امور کمک می‌کند.

علیمحمدی با اشاره به ضرورت ایجاد پل ارتباطی میان مردم و مسئولان جهت اجرای درست امور و رفع مشکلات توسط اصحاب رسانه، مطرح کرد: نقدهای رسانه‌ها و خبرنگاران باید منصفانه، محترمانه، به موقع و خارج از دیدگاه جناحی باشد تا با مطالبه‌گری‌های صحیح بتوان در راستای پیشرفت جامعه تلاش کرد.

وی با اشاره به ضرورت عمل به جهاد تبیین توسط اهالی رسانه و خبرنگاران، عنوان کرد: نباید از اصل موضوعات غفلت شد و به حاشیه‌ها بیشتر توجه کرد، در مسائل مختلف باید تبیین به درستی انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با اشاره به اینکه در چارچوب قانون، دستگاه قضا از خبرنگاران حمایت می‌کند، اظهار کرد: نیاز است در نقدها و مطالبه‌گری‌ها، جوانب مختلف مسائل قانونی و حقوقی رعایت شود.

دستگیری زنی با کمربند انتحاری در سراوان/ کمربند قلابی از آب درآمدشناسایی باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کردکوی/ دستگیری 11 نفر در 3 استاندستگیری 13 نفر از اراذل و اوباش در استان خوزستان

علیمحمدی با اشاره به بازداشت سه نفر از مدیران سابق و فعلی استان، خاطرنشان کرد: یکی از مدیران بازداشت شده، مدیرکل سابق استان بوده که به علت رشوه میلیاردی بازداشت شد.

انتهای پیام/7540/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسنیم روز خبرنگار قوه قضائیه تسنیم روز خبرنگار قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد