Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر ریاست جمهوری ۲۲ هزار میلیارد تومان شامل اعتبارات عمرانی و تسهیلات ارزی برای پتروشیمی‌ها و توسعه منابع نفتی به استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمد زاده ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: ما باید در پی رسیدن به حقیقت باشیم و دنبال تبدیل کردن شایعات به خبر نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال برخی اخبار، تصاویر و فیلم‌ها در فضای مجازی، افزود: سعی شود قبل از نوشتن و ارسال خبر صحت و سقم آن را بسنجیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم، گفت: برخی از نقدها باعث می‌شود کارها اصلاح شود و همه باید در راستای توسعه استان تلاش کنیم.

احمدزاده با اشاره به چینش نیروهای بومی در سطوح مدیریتی استان، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم برخی از نیروها را از استان‌های دیگر بیاوریم، اما خواستیم از ظرفیت نیروی انسانی موجود استفاده کنیم و انتظار داریم که در امر خدمت به مردم این مدیران کمک شوند و اگر کوتاهی صورت می‌گیرد، منتقل و اصلاح گردد.

وی تصریح کرد: سه نمونه بودجه وجود دارد، اعتبارات ملی که نظیر این اعتبارات در جاده پاتاوه به دهدشت می‌باشد که اعتبار از مرکز اختصاص و تخصیص داده می‌شود، اعتبارات استانی نیز بخش دیگری از اعتبارات است که توسط فرمانداران با توجه به شناخت از نیازها توزیع می‌شود.

احمدزاده گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری در استان قریب به 22 هزار میلیارد تومان شامل اعتبارات عمرانی و تسهیلات ارزی برای پتروشیمی‌ها و توسعه منابع نفتی به استان اختصاص داده شد.

وی با اشاره به کندی برخی از پروژه‌ها در استان گفت: پول باید در اختیار پیمانکار قرار بگیرد و تا اعتبار تخصیص پیدا نکند، پیمانکار لنگ می‌ماند.

احمد زاده افزود: 3 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص داده شد، که از این مبلغ تاکنون بیش از 600 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در جلساتی که پس از سفر ریاست جمهوری با هیئت دولت داشتیم 3 هزار میلیارد تومان اعتبارات متمم به استان اختصاص داده شد و در حال انعقاد تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌های مربوطه برای انجام پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: 210 میلیارد تومان اعتبارات جهت آبرسانی به استان داشتیم و در این بخش پروژه‌ها تعریف شده است و به محض تخصیص اعتبار به مرحله اجرا وارد خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ یک میلیارد تومان جهت خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته‌ و کندی تکمیل این پروژه به دلیل تعلل پیمانکار بوده‌است.

وی در ارتباط با مشکل مسکن خبرنگاران ابراز داشت: در سفر ریاست مجلس شورای اسلامی با رایزنی صورت گرفته تعداد ده هزار واحد مسکونی به قشر محروم استان اختصاص یافت و دو هزار واحد مسکونی دیگر نیز در سفر پرویز فتاح به نیازمندان استان اختصاص یافت و در قالب دو پروژه مسکن ملی و مسکن محرومان، مشکل خبرنگاران نیز می‌تواند برطرف شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه نیازمند توسعه علمی در بخش صنعت است و برای رسیدن به این هدف نیازمند راه‌اندازی دانشگاه‌های صنعتی هستیم، که اقدامات موثری در این زمینه در دستور کار داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به معضلات و مشکلات در حوزه فرهنگ استان گریزی زد و گفت: مشکلاتی نظیر آب، برق، گاز و غیره را می‌توان حل نمود، اما برای حل مشکلات فرهنگی نیازمند تلاش بیشتر و تعامل هستیم و در این راه اهالی رسانه می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

احداث راه آهن بیرجند به قاین و یونسی به 2 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد35 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه‌گذاری در لرستان تعریف شدجذب اعتبارات برای پروژه‌های لرستان از محل تبصره 18 قانون بودجه

وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان قریب به هشتاد هزار نامه دریافت شد و این موضوع نشان از نیاز این مردم دارد، این در حالی است که این استان یک استان ثروتمند است، اما حقوق مطلوب این مردم پرداخت نشده است.

انتهای پیام/544/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان اعتبار هزار میلیارد تومان سفر ریاست جمهوری استان اختصاص سفر ریاست اختصاص یافت پروژه ها داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری