Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:52:04 GMT

حاج حسین همدانی قهرمان بزرگ میدان بصیرت است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۴۶۵

حاج حسین همدانی قهرمان بزرگ میدان بصیرت است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه در جلسه عزاداری سید و سالار شهیدان که در محل استانداری و با حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، برخی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد اداری، نظامی و انتظامی استان برگزار شد، گفت: فتنه گران با ایجاد شکاف اجتماعی، ظلم بزرگی در حق نظام و ملت شریف ایران اسلامی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سران فتنه به جای توبه و تعذر، دست به توهین به ساحت مقدس شهیدان می‌زنند و این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه جسارت گستاخانه اخیر سران فتنه، باعث تالم خاطر ملّت شهید پرور ایران اسلامی شده است؛ اظهار کرد: حاج حسین همدانی قهرمان و سردار عرصه‌ی بصیرت است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: خواسته به حق ملت بزرگ ایران از دستگاه قضائی کشور، برخورد قاطعانه با این‌چنین حرمت شکنی‌هایی است.

کد خبر 5560726

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد همدان شهید همدانی محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه تاسوعا و عاشورا روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر