Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان آیین بهره برداری ابرپروژه‌های فولادی شرکت گهر زمین در بردسیر با حضور وزیر اقتصاد و دارایی آغاز شد.

 به گزارش ایسنا، طی مراسمی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران فولادی، بهره برداری از ۴ ابر پروژه فولادی شرکت سنگ آهن گهر زمین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش این ابر پروژه ها شامل، احداث ۲ واحد مگامدول آهن اسفنجی به ظرفیت ۳/۴ میلیون تن در سال که به صورت مستقیم تعداد ۵۲۰ نفر و ۱۵۶۰ نفر به صورت غیر مستقیم در زمان بهره برداری اشتغال ایجاد می کند، احداث کارخانه ذوب و ریخته گری به ظرفیت ۳میلیون تن در سال با اشتغال مستقیم برای ۸۵۰ نفر و غیرمستقیم برای ۲۲۹۵ نفر، احداث کارخانه نورد گرم (فولاد آلیاژی) به ظرفیت ۳میلیون تن در سال با اشتغال مستقیم 600 نفر و غیر مستقیم ۱۵۶۰ نفر و  احداث ۲ واحد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت هر کدام ۵۰۰ مگاوات که برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد، می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی شرکت گهر زمین سفر رییس جمهور به کرمان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار