Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:34:31 GMT

ایجاد مکانیسم یکپارچه ایمنی کار در آسیای مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۷۸۴

ایجاد مکانیسم یکپارچه ایمنی کار در آسیای مرکزی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، اولین مجمع منطقه‌ای بازرسان دولتی کار کشورهای آسیای مرکزی و روسیه در ازبکستان برگزار شد.

این مجمع توسط وزارت اشتغال و روابط کار ازبکستان با حمایت برنامه توسعه سازمان ملل متحد برگزار شد.

شرکت کنندگان این رویداد رویکردهای مشترکی را برای معرفی مکانیسم های مدرن برای تضمین شرایط کار ایمن و حمایت از حقوق کار در منطقه آسیای مرکزی بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهداف اصلی این مجمع تقویت همکاری ها در منطقه آسیای مرکزی و روسیه در توسعه و اجرای سیاست ها در زمینه نظارت دولتی در زمینه کار است.

 بر اساس این گزارش، افزایش سطح دانش، کارایی و اثربخشی بازرسان کار از طریق آموزش و تبادل تجربه از اهداف این نشست بوده است.

شرکت کنندگان در مورد مسائل مربوط به اصول بنیادی سازمان بین المللی کار، قوانین مهاجرت، مفهوم صدمات صفر، بررسی حوادث صنعتی، قانون کار در حوزه کشاورزی بحث کردند.

همچنین آموزش هایی با هدف رشد شخصی و حرفه ای بازرس کار دولتی، مهارت های مدیریت حالت عاطفی و غیره برگزار شد.

این انجمن به تشکیل جامعه ای از بازرسان کار جوان کمک می‌کند که به طور فعال در روند حل مهمترین مشکلات در زمینه حمایت از حقوق کار شهروندان و منافع کارفرمایان و همچنین تضمین ایمنی مشارکت دارند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: آسیای مرکزی ایمنی کارگر ازبکستان آسیای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ