Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:08:54 GMT

اعضای یک باند قاچاق سلاح دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۷۸۵

اعضای یک باند قاچاق سلاح دستگیر شدند

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.  

به گزارش مشرق از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی  روز پنجشنبه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله ای از سلاح به وسیله ۲ دستگاه خودرو به یکی از استان های غربی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ماموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروهای متهمان را شناسایی کردند با اخذ مجوز از مرجع قضایی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ ۲ دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۵ قبضه انواع سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از خودروهای مذکور خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی  شدند.

وی تاکید کرد: پلیس قاطعانه با خرید، فروش و نگهداری سلاح های غیرمجاز برخورد می کند و  در این راستا از شهروندان درخواست می شود تا درصورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخورد های قانونی با متخلفان صورت گیرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت اصفهان کالای قاچاق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند