Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازسازی یا ارتقاء خانه به جای خرید خانه جدید، در حال حاضر به دلیل قیمت‌ها و نرخ‌های بهره بسیار بالا به قدری رقابتی است که خرید خانه به سختی انجام می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از گریت کابینت، تقاضا برای بازسازی خانه، بازسازی ویلا و بازسازی آپارتمان های کوچک و بزرگ روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

بازسازی خانه را از کجا شروع کنیم؟

رسیدن به نتیجه‌ای که می‌خواهید نیاز به تفکر، برنامه‌ریزی و توجه بیشتری نسبت به آنچه تصور می‌کنید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نوشته ما از نظرات دو متخصص برتر حوزه املاک در جهان: بروس ایروینگ، مشاور نوسازی و مشاور املاک و تهیه کننده سابق برنامه «این خانه قدیمی» و برنامه‌های تلویزیونی وابسته و مالوری میستیچ، کارشناس مراقبت از خانه استفاده کردیم تا اشتباهات متداول در بازسازی را که صاحبان خانه مرتکب می‌شوند و نحوه اجتناب از آن‌ها را شرح دهیم. خطاهای زیر می‌توانند شما را از دستیابی به نتایجی که می‌خواهید بازدارند یا مجبورتان کنند خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده‌اید خرج کنید حفظ کنند. با ما همراه باشید!

بازسازی خیلی زود

بروس ایروینگ، مشاور نوسازی که در کمبریج، ماساچوست مستقر است، می‌گوید: «اگر این یک خرابه مطلق نیست، توصیه می‌کنم برای مدتی در خانه زندگی کنید. او به بسیاری از صاحبان خانه در بازسازی آن‌ها کمک کرده است و داستان‌های جنگی خودش را دارد. زمانی را در خانه بگذرانید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی مفید نیست و از چه چیزی در مورد چیدمان متنفرید و دوست دارید، چرا که بیشتر آن در ابتدا مشخص نیست.

در مراحل اولیه رویاپردازی و برنامه‌ریزی خود، فهرستی از موارد مورد پسند و دوست نداشتن خود را نگه دارید؛ ویژگی‌هایی که در مورد خانه خود و دیگران دوست دارید، محصولات و امکاناتی که تحسین می‌کنید و همچنین "موارد بدی" که در برخی خانه‌ها دیده‌اید.

برنامه‌ریزی مبهم

Angi (که قبلاً Angie's List نامیده می‌شد) اخیراً صاحبان خانه‌هایی را که در پنج سال گذشته بازسازی یا نوسازی عمده انجام داده بودند بررسی کرد. 49 درصد از آنها اعتراف کردند که پشیمان شدند که از قبل برنامه ریزی بیشتری نکرده بودند.

قبل از جذب افراد حرفه‌ای تا حد امکان تصمیم بگیرید. این می‌تواند شامل انتخاب محصولات و مواد (و نسخه‌های پشتیبان در صورت در دسترس نبودن برخی از آن‌ها) و برنامه ریزی ابعاد و موقعیت اجزای اصلی کار باشد. هر چیزی را که ممکن است اشتباه پیش برود تصور کنید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. به عنوان مثال، تصمیم بگیرید که چگونه و هر چند وقت یکبار با پیمانکار عمومی ارتباط برقرار کنید و برنامه‌ریزی کنید که اگر مجبور باشید در حین انجام کار از خانه خارج شوید، کجا می‌توانید بمانید.

 نادیده گرفتن چیزهای مهم

اولویت شما باید هر گونه مشکلی در ساختار خانه، تاسیسات آن و موارد مربوط به نشتی‌ها باشد. مناطق نشتی یا ضعیف را در فونداسیون، زیرزمین، چشمک زن‌های سقف و سقف، ناودان‌ها و سرریزها و امتدادها جستجو کنید و به آنها رسیدگی کنید.

هیچ وقت به دنبال قیمت پایین نروید

از خود بپرسید که چرا یک پیشنهاد به طور چشمگیری کمتر از سایرین است یا یک پیمانکار در دسترس است زمانی که دیگران بسیار دور رزرو شده‌اند. نمونه کارها و منابع هر پیشنهاد دهنده را بررسی کنید تا متوجه شوید که آن‌ها پروژه شما را چگونه برآورد کرده‌اند. متخصصان بازسازی در حال حاضر تقاضای زیادی دارند. آماده باشید که منتظر پیشنهادات بسیار خوب باشید.

بودجه بندی غیر واقعی

شما بیش از آنچه فکر می‌کردید ممکن است پول خرج کنید، و برای مدت طولانی با نتایج زندگی کنید و بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری را که تا به حال انجام داده‌اید تغییر دهید. متقاعد کردن خود در غیر این صورت باعث ناامیدی، کوتاه کردن گوشه‌ها یا مواجهه با هزینه‌هایی می‌شود که نمی توانید از عهده آنها برآیید.

توصیه می‌کنیم 10٪ یا بیشتر از کل هزینه پروژه بازسازی خانه را علاوه بر بودجه خود، برای پوشش هرگونه شرایط اضطراری یا غافلگیری که ممکن است رخ دهد، کنار بگذارید.

شرکت بازسازی گریت در ایران

گروه کابینت و دکوراسیون گریت با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه بازسازی‌های مسکونی، اداری و تجاری، طراحی و تولید انواع کابینت‌های کلاسیک و مدرن و دکوراسیون داخلی در حال حاضر ادعا دارد که به عنوان ارائه دهنده خدمات دکوراسیون و کابینت سفارشی در خدمت شما همراهان عزیز است؛ تخصص این گروه کار با بالاترین کیفیت و با قیمتی بی رقیب است؛ اگر به دنبال بازسازی ویلا، بازسازی خانه و خدمات دیگر در حوزه دکوراسیون داخلی هستید با شماره 09128251252 گروه کابینت و دکوراسیون گریت تماس بگیرید.

اهداف و سیاست‌های کلی شرکت گریت کابینت قرار گرفتن در نقطه کمترین قیمت و بالاترین کیفیت آن است و طراحی خانه و آشپزخانه شما بر اساس این هدف یعنی دقت نظر بر ارگونومی کار در بالاترین کیفیت تولید است به همین دلیل است که شرایط اقتصادی هیچ تاثیری در فروش آن‌ها نداشته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازسازی ویلا بازسازي بازسازی خانه بازسازی خانه برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان

کیومرث خانی لعل آبادی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از تعدادی از بنا‌های قدیمی واقع در بافت تاریخی شهر کرمانشاه گفت : در بافت تاریخی شهر کرمانشاه گذری قدیمی با عنوان گذر جلوخان-حدفاصل خیابان مدرس تا خیابان جلیلی - واقع شده که بسیاری از بنا‌هایی که در این بخش قرار دارند، دچار فرسودگی شده‌اند. 

وی افزود: علیرغم اینکه این بنا‌ها از نظر تاریخی دارای اهمیت زیادی هستند، اما به دلیل گذشت زمان استحکام آنها ضعیف شده و باید مورد مرمت قرار گیرند. 

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه تصریح کرد: مالکین عمده این بنا‌ها توان مالی چندانی برای مرمت بنای خود ندارند، لذا نیاز است حمایت‌هایی از آنها صورت گیرد. 

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات دولتی نیز برای مرمت آنها محدود است، عنوان کرد: کل اعتباراتی که امسال برای بافت تاریخی کرمانشاه اختصاص پیدا کرده حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده نیمی از این اعتبار صرف طرح مطالعاتی مرمت بازار قدیمی فیض آباد شود و نیمی دیگر از این اعتبار را برای مرمت گذر جلوخان، با مشارکت مالکین بنا‌های واقع در این محله اختصاص دهیم. 

خانی لعل آبادی تصریح کرد: خوشبختانه در بازدیدی که استاندار کرمانشاه از گذر جلوخان داشتند، قول‌هایی برای افزایش اعتبار ساماندهی این محله تاریخی دادند که امیدواریم بزودی محقق شود. 

وی خاطرنشان کرد: از طرفی مقرر شد که یک کارگروه با حضور دستگاه‌های ذیربط همچون میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و شهرداری برای ساماندهی بافت تاریخی شهر کرمانشاه تشکیل شود. 

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه عنوان کرد: بافت تاریخی که بخشی از هویت گذشته شهر ما به شمار می‌رود، می‌تواند به عنوان یک فرصت به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند، در همین راستا با حمایت استاندار و همراهی دستگاه‌های ذیربط در تلاش برای احیاء این بخش از شهر هستیم. 

استاندار در این برنامه از برخی از بنا‌های قدیمی بافت تاریخی شهر کرمانشاه همچون خانه اکبرپور، حمام ملاباشی، زورخانه علمدار، سرای همدانی ها، هتل بوتیک ونوشک (خانه تاریخی صارم الدوله)، خانه حکیم نصیر، مسجد نظام، گذر جلوخان و خانه رنده کش بازدید و با اهالی این محله گفتگو کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد