Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در دیدار با اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کشور با اشاره به اینکه در بخش تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام با مشکل مواجه بودیم، اظهار داشت: در سفر رییس جمهور اعتبارات بسیار خوبی به استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت که بخشی از این اعتبارات از طریق ماده ۵۶ تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای مثال بخشی از اعتبارات پروژه محور شهرکرد، شلمزار، فرخشهر به کارون ۴ از ظرفیت اعتبارات ماده ۵۶ توسط بانک رفاه پیش‌بینی شده است و برای توسعه استان می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد، همچنین پیش‌بینی می‌شود بخش بزرگی از این پروژه تا هفته دولت افتتاح شود.

وی در خصوص پروژه سد آقبلاغ، توضیح داد: در سفر رییس جمهور به استان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص پیدا کرده است که ۴۰۰ میلیارد تومان آن باید از طریق ماده ۵۶ تامین شود.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود آب مواجه است، عنوان کرد: تلاش مسوولان استانی تامین آب پایدار از روش‌های مختلف از جمله تکمیل سدهای نیمه‌تمام است، این سدها علاوه بر تامین آب در بخش‌های مختلف به کنترل سیلاب نیز کمک می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در  پایان با بیان اینکه ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های شبکه فاضلاب در استان از محل ماده ۵۶ اختصاص پیدا کرده است، تاکید کرد: در بحث اجرای شبکه فاضلاب در استان عقب هستیم، باید هر چه سریعتر مراحل جذب اعتبار در این حوزه صورت بگیرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز به اینکه در این جلسه در مورد طرح‌های توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری، توسعه مراکز بهداشتی، تامین اعتبار محورهای مواصلاتی برای سرمایه‌گذاری تبادل نظر شد، اظهار داشت: باتوجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به‌نام " تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" بانک رفاه در حوزه ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری ورود پیدا کرده است.

اسماعیل لله‌گانی در ادامه در خصوص پرداخت تسهیلات توسط بانک رفاه برای تکمیل پروژه محور شهرکرد به شلمزار، گفت: مقرر شد در بحث ماده ۵۶، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط بانک رفاه در قالب تسهیلات برای تکمیل این پروژه اختصاص پیدا کند.

وی افزود: مراحل نهایی پرداخت تسهیلات به پروژه شهرکرد به شلمزار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است، در صورتی که مجوز نهایی توسط بانک مرکزی صادر شود، اعتبار تخصیص پیدا می‌کند، پیش‌بینی می‌شود روند پرداخت تا دوماه زمان نیاز داشته باشد.

لله‌گانی با اشاره به پروژه طرح تکمیلی بیمارستان هاجر در شهرکرد، یادآور شد: بخشی از اعتبار این پروژه توسط بانک رفاه پرداخت شده است، بخشی از منابع نیز توسط بخش دولتی تامین می‌شود، تامین اعتبار توسط بانک رفاه در مراحل پایانی است.

به گزارش ایرنا، در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری در خردادماه امسال اعتبارات مهمی به طرحهای نیمه تمام استان اختصاص یافت.

برچسب‌ها بانک رفاه کارگران سید ابراهیم رییسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری سفر استانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران سید ابراهیم رییسی شهرکرد بانک رفاه کارگران سید ابراهیم رییسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری سفر استانی چهارمحال و بختیاری توسط بانک رفاه میلیارد تومان نیمه تمام پیش بینی ماده ۵۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد