Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی احمدی امروز در مراسم انعقاد قرارداد با کمیته امداد استان با بیان اینکه همکاری ما بین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد باید تقویت شود، اظهار داشت: ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در هلال احمر وجود دارد که بسیار تلاش کردیم تفاهم‌نامه‌ای مجزا در حوزه بهداشت و درمان با بخش داوطلبان این مجموعه داشته باشیم که تاکنون موفق نشده‌ایم و تفاهم‌نامه کلی کفایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد افزود: باید از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر استفاده و آن را الگو سازی کرد، چرا که مددجویان کمیته امداد در حوزه دارو، توانبخشی و دندانپزشکی به‌ویژه در تامین دارو برای بیماران صعب‌العلاج مشکل دارند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر زنجان برای 673 نفر 700 میلیون تومان هزینه درمانی و دارویی پرداخت کرده است و این مهم ظرفیت بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود که هلال احمر استان دارد.

مدیر کل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد گفت: 57 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان زنجان هستند که بیش از یک هزار و 100 نفر بیمار صعب العلاج هستند.

احمدلو یادآوری کرد: باید به نحو مطلوبی از ظرفیت‌های هلال احمر که در حال ارائه خدمات به خانواده‌های کم برخودار در بخش درمانی و دارویی است، استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر به دنبال این است که ارائه خدمات با اولویت نیازمندان باشد و باید این خدمات توسعه یابد و همکاری و تعامل به صورت دو طرفه باشد، کمیته امداد ظرفیت‌های خود را در کنار ظرفیت‌های هلال احمر زنجان قرار دهد.

مدیر کل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد کشور به حوزه پیشگیری اشاره کرد و گفت: باید قبل از خدمات درمانی و دارویی به مقوله پیشگیری و آموزش توجه شود و ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر با کمیته امداد توسعه یافته و هم افزایی ظرفیت‌ها نیز انجام شود.

احمدلو ادامه داد: زنجان یکی از استان‌هایی است که جمعیت هلال احمر با کمیته امداد تعامل، همدلی همکاری و نزدیکی بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه نیاز داریم نیروهای کمیته امداد در مقوله مقابله با حوادث آموزش ببینند، اظهارداشت: با توجه به حوادثی که وجود دارد هلال احمر نخستین ارگانی است که در حوادث طبیعی ایفای نقش می‌کند که باید در کنار این مجموعه باید سایر دستگاه‌ها نیر ایفای نقش کنند که لازمه آن این است که ما نیز آموزش دیده باشیم.

 

همکاری‌های مشترک کمیته امداد با جمعیت هلال احمر در سطح کشور بی‌نظیر است

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان نیز در ادامه این مراسم افزود: جمعیت هلال احمر استان دغدغه‌مند برای ارائه خدمات به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است که این مهم ارزشمند محسوب می‌شود.

روح اله صالحی اظهار داشت: همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد در سطح کشور بی‌نظیر است و تعاملی که بین این مجموعه‌ها وجود دارد که نتایج آن را در تقویت خدمت رسانی شاهدیم و یکی از این موارد دستگیری از خانواده‌های کم برخودار در استان است.

وی ادامه داد: در بخش درمان اقدامات خوبی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان انجام شده و 700 میلیون تومان هزینه درمانی برای 673 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: هلال احمر کمک حال کمیته امداد است، چرا که در بخش‌هایی به لحاظ منابع و دستورالعمل محدودیت داریم.

صالحی به حوزه آموزش و پیشگیری اشاره کرد و افزود: در طرح یاس، غربالگری‌ها، اردوهای جهادی در حوزه سلامت و معیشتی هلال احمر دست کمیته امداد را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت هلال احمر استان زنجان در موضوع معیشتی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است که این مهم نشان می‌دهد که تفکر و نگاه ارزشمند در این مجموعه برقرار بوده و روحیه جهادی در ارائه خدمات کمیته امداد تاثیر گذار شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکی از عناصر تاثیرگذار و مهم و پیش نیاز تحقق اهداف کمیته در توانمند سازی توجه به سلامت است.

انتهای پیام/73004

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر کل بهداشت تفاهم نامه کمیته امداد استان درمانی و دارویی جمعیت هلال احمر کمیته امداد هلال احمر استان استان زنجان ارائه خدمات ظرفیت ها مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حمید قویدل عصر شنبه در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر ایران با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری دو پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمدهای استانی اشاره کرد و گفت: در بحث های عمرانی اقدامات خوبی در سال های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه های استان ۱۱.۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه های استان اردبیل یکی از داروخانه های فعال کشور به شمار می رود.

وی همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این افراد در سطح پایگاه های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به به تجهیز پایگاه ها و تیم های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 6090394

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان