Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بازیکنان اعزامی به جام واگنر را مشخص کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد روز یکشنبه ۲۳ مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک خواهد کرد تا در جام واگنر شرکت کند و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی فهرست ۱۴ نفره اعزامی به این رقابت‌ها را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد موسوی (کاپیتان)، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان شرکت کننده تیم ایران در جام واگنر هستند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران برعهده بهروز عطایی به عنوان سرمربی است و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربیان)، یاناس (مربی بدنساز)، علی فرهادی (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور) و محمدمهدی افشاری (ماساژور) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال ایران پس از جام واگنر راهی اسلوونی می‌شود تا در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شرکت کند و بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی احتمال حضور شهروز همایونفرمنش در اردوی اسلوونی و لهستان وجود دارد، اما در نهایت یک روز مانده به آغاز این رقابت‌ها، ۱۴ بازیکن ایران برای شرکت در قهرمانی مردان جهان مشخص خواهد شد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی مردان جهان در کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران جام واگنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم

معاون وزارت دفاع لهستان پس از کشمش‌های فراوان در زمینه استقرار سلاح‌های هسته‌ای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در خاک این کشور، از آمادگی ورشو برای اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش مشرق، پاول زالوسکی روز سه‌شنبه گفت که کشورش درخواستی برای مشارکت در طرح به اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو ارائه کرده و از آن خارج نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باید با شرکای غربی مورد بحث قرار گیرد، اضافه کرد: ما در مورد برنامه‌ای به نام اشتراک‌گذاری هسته‌ای صحبت می‌کنیم. این یک برنامه ناتو است، اما تصمیم گیری و کنترل کامل استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، که مثلاً ممکن است در لهستان مستقر شود، توسط آمریکایی‌ها گرفته می‌شود.

بر اساس این گزارش، بلژیک، ایتالیا، آلمان و لهستان برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

برنامه اشتراک هسته‌ای به ایالات متحده اجازه می‌دهد تا سلاح‌های هسته‌ای خود را در کشورهای عضو ناتو بدون آنکه آنها اختیار استفاده از آنها را داشته باشند، مستقر کند.

آندری دودا رئیس‌جمهوری لهستان چندی پیش پس از صدور بیانیه آمادگی این کشور برای میزبانی از سلاح‌های هسته ای، بیانیه دیگری صادر و اعلام کرد که هنوز تصمیم رسمی در این مورد گرفته نشده است.

همه این اظهارات در حالی است که دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان اعلام کرده است که به دنبال دیدار با رئیس جمهوری است تا بفهمد چه چیزی او را بر آن داشته تا امکان اشتراک هسته‌ای را پیشنهاد دهد.

معاون وزیر دفاع لهستان نیز در عین حال از طرح موضوع استقرار هسته‌ای در محافل داخلی این کشور که توسط رئیس‌جمهوری لهستان ارایه شده، انتقاد و تاکید دارد که باید به جای آن با شرکای غربی گفت وگو شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد