Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ، خبرنگاران را طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه خواند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت سرور وسالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای عرصه قلم به ویژه خبرنگار شهید صارمی، روز خبرنگار را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساداتی در این مراسم، خبرنگاران را طلایه داران خط مقدم جبهه آگاهی بخشی جامعه خواند و گفت: خبرنگاران در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش‌ خستگی ناپذیر و صادقانه با قدرت قلم خود در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ شناختی دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعیات، دفاع از امنیت، آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و همواره در شرایط مختلف حضور موثر و مثبت شان را در کنار خود و در اجرای صحیح ماموریت ها احساس کردیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: بی شک انتشار و تحلیل صحیح اخبار و رخدادها در راستای آگاه سازی و تنویر افکار عمومی رسالت خطیری است که با نام خبرنگار پیوند خورده است.

وی افزود: خبرنگاران فهیم و متعهدی که با همتی والا برای آگاهی و روشنگری در جامعه گام برداشته و با اطلاع رسانی صحیح، صریح و دقیق حرکت جامعه را به سوی قله های دانش و علم تسریع بخشیده و باعث پیشرفت و سعادت آن می گردند.

سرهنگ ساداتی در ادامه تاکید کرد: فراجا نیز چون سازمانی موفق مرهون زحمات بی دریغ این خبرنگاران در نشر هوشمندانه ارزش ها و اخبار می باشد بر همین اساس خود را موظف به تجلیل از این عزیزان می داند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته با همت والای خبرنگاران، بیش از 3 هزار و 440 عنوان خبر، گزارش، تحلیل و گزارشات تصویری از برنامه ها، رزمایش و طرح های انتظامی و ترافیکی در سطح استان مازندران، توسط کارشناسان اداره اطلاع رسانی در خبرگزاری پلیس منتشر و به سایت های خبری، خبرگزاری ها ارسال شد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح یاد بود و هدیه از خبرنگاران در خصوص درج و نشر اخبار و هشدارهای انتظامی تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگار پلیس مازندران پلیس مازندران فرماندهی انتظامی سرهنگ ساداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کد خبر 849064 برچسب‌ها سارق - سرقت مترو تهران

دیگر خبرها

  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد