Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:31:28 GMT

پیکر هوشنگ ابتهاج در رشت به خاک سپرده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۴۱۷۸

پیکر هوشنگ ابتهاج در رشت به خاک سپرده می‌شود

دختر امیرهوشنگ ابتهاج در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد: تشییع پدرم از کنار درخت ارغوان انجام خواهدشد و از آنجا برای خاکسپاری به شهر رشت خواهد بود.

به گزارش مشرق، یلدا ابتهاج در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام هماهنگی با مسئولان ایران برای خاکسپاری امیرهوشنگ ابتهاج، اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌هایی که با ایران انجام شده‌است، تشییع پدرم از کنار درخت ارغوان انجام خواهدشد و از آنجا برای خاکسپاری به شهر رشت خواهیم‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره تاریخ و ساعت دقیق مراسم نیز گفت که به زودی به همگان اطلاع‌رسانی خواهدشد. 

پیش از این یلدا ابتهاج بامداد ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اعلام درگذشت پدرش نوشت: «سایه ما با هفت هزار سالگان سر به سر شد.»

وی اواخر تیر به دلیل نارسایی کلیوی در بیمارستانی در شهر کلن آلمان بستری و تحت درمان بود.

امیرهوشنگ ابتهاج‌زاده ۶ اسفند ۱۳۰۶ متخلص به سایه، شاعر و پژوهشگر ایرانی است که بسیاری پرداخت زبانی وی را در اشعارش به حافظ نزدیک می‌دانند.

از جمله آثار وی می‌توان به «نخستین نغمه‌ها »، «سراب»، «سیاه‌مشق»، «زمین» و «حافظ به سعی سایه» اشاره کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت رشت مشرق یلدا ابتهاج هوشنگ ابتهاج خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • لحظه وحشتناک ریزش قبر در هنگام خاکسپاری
  • ببینید | لحظه دلهره آور ریزش قبر در هنگام خاکسپاری
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد