Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:00:40 GMT

اگر سر الکس بود دی‌یونگ حتما یونایتدی می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۴۴۳۸

اگر سر الکس بود دی‌یونگ حتما یونایتدی می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس، ستاره سابق منچستریونایتد، با انتقاد از ناکامی این باشگاه در جذب ستاره‌های مدنظرش در بازار نقل و انتقالات تابستانی می‌گوید اگر سر الکس فرگوسن همچنان در باشگاه حضور داشت بازیکنانی مثل فرانکی دی‌یونگ بدون تردید با پیوستن به شیاطین سرخ موافقت می‌کردند.

پل اینس به مدت شش سال بازیکن منچستریونایتد بود و در این مدت موفق شد دو بار فاتح لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن سالها سر الکس فرگوسن هدایت یونایتد را بر عهده داشت و شیاطین سرخ یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های دنیا بودند. اینس معتقد است یونایتد این روزها هیچ شباهتی با یونایتد دوران سر الکس ندارد.

ستاره سابق شیاطین سرخ در یک مصاحبه گفت:" روز یکشنبه در بازی مقابل برایتون وقتی به خط میانی یونایتد نگاه می‌‌کردید کاملا مشخص بود که تیم در این خط دست‌کم به دو بازیکن خوب نیاز دارد. من فصل گذشته هم گفته بودم که یونایتد به دو هافبک قدرتمند احتیاج دارد که توان حفظ توپ داشته باشند.

من وقتی به منچستریونایتد پیوستم این شانس را داشتم که در کنار ستاره بزرگی مثل برایان رابسون بازی کنم. او به من کمک کرد فوتبالیست بهتری بشوم. مک‌تومینای در کنارش به چنین بازیکن بزرگی احتیاج دارد که از او حمایت کند.

داستان انتقال فرانکی دی‌یونگ، امسال یک سیرک واقعی بود. منچستریونایتد وقتی به سراغ یک بازیکن می‌رود باید دو روز بعد او را در تستهای پزشکی ببینیم. البته من درک می‌کنم که فرانکی از اول قصد داشت در بارسا بماند. اما در روزهایی که سر الکس را به عنوان سرمربی داشتیم کسی مثل دی‌یونگ بدون کوچکترین شکی به یونایتد می‌پیوست".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا سر الکس دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند

انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش رو تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد قصد ایجاد تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خود برای فصل آینده دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه هر سناریویی را مدنظر دارند. طبق گزارش روزنامه «دیلی میل» انگلیس؛ گروه INEOS به عنوان مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد تا قبل از فینال جام حذفی انگلیس که شیاطین سرخ با منچسترسیتی دیدار خواهد کرد، تصمیم خود مبنی بر آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ را اعلام نخواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود این مربی هلندی در پایان فصل از سمت سرمربیگری من‌یونایتد اخراج خواهد شد.

نشریه انگلیسی «تلگراف» هم خبر داد؛ INEOS آماده شنیدن پیشنهادها برای بیشتر اعضای تیم به غیر از کوبی مِینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلون است و قصد دارند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو در مقابل پیشنهاداتی که می‌رسد، انعطاف‌پذیر باشند. آنها به دنبال فروش رشفورد نیستند اما اگر پیشنهادی برای این بازیکن دریافت کنند، آن را در نظر خواهند گرفت.

طبق این گزارش؛ اولویت منچستریونایتد برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو جذب یک مهاجم، یک هافبک میانی و یک مدافع راست که توانایی بازی در پست دفاع راست را هم داشته باشد، خواهد بود. این باشگاه البته باید بودجه این کار را از فروش بازیکنانش تأمین کند.

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

نشریه «تایمز» انگلیس هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادهایی برای آنتونی، هری مگوایر، آرون وان‌بیساکا، ویکتور لیندلوف و کریستین اریکسن، آماده فروش آنهاست.

گفته می‌شود دو باشگاه الاتحاد و النصر عربستان نسبت به جذب رافائل واران علاقه‌مند هستند، بازیکنی که در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد می‌شود.

همچنین باشگاه النصر خواهان به خدمت گرفتن وان‌بیساکا است و الهلال هم نسبت به جذب کاسمیرو علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!