Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اولین مشکل ما بسته بودن پنجره بود که با تلاش باشگاه و دوستان ختم به خیر شد و خان سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش با مس کرمان، اظهار کرد: بعد از این که تیم ماندگار شد، بحث‌مان این بود که کار را زودتر شروع کنیم که متاسفانه آقای یزدی مدیرعامل باشگاه در مقطعی رفت اما خدا را شکر برگشت و توانستیم کار را سریع شکل دهیم و تمرینات را هم زود شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تغییرات تیم ما زیاد و غیرمتعارف بود چون نگرش ما با همکاران قبلی در راس کادرفنی متفاوت بود. خدا را شکر با کمک باشگاه و با بضاعتی که داریم توانستیم تیم خوبی ببندیم. بازیکنانی داریم که می‌توانستند شرایط مالی بهتری را در تیم‌های دیگر تجربه کنند اما به تیم نفت آمدند چون اهداف بزرگی داشتند. امیدوارم به صورتی کار کنیم که باتوجه به این که بازیکنان ما از قراردادهای سنگین دیگری گذشتند، به هدف فوتبالی‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تنها نگرانی ما انجام بازی‌های تدارکاتی کم است. تیم ما رفته رفته شکل گرفت اما کارهای بدنسازی خوبی انجام دادیم و تیم‌مان با 65 تا 70 درصد آمادگی وارد مسابقات می‌شود و با گذشت دو تا سه هفته به شرایط بهتری می رسیم. امسال امیدوارم به صورتی کار کنیم که دغدغه‌های فصل قبل را از نظر جدولی نداشته باشیم و نوع فوتبال‌مان هم خوب و تماشاگرپسند باشد.

وی ادامه داد: فوتبال یک پازل است و بخشی از آن من مربی هستم و قسمت دیگر بازیکن است که امیدوارم مسئولان شهری همچنان حمایت کنند. قطعا مشکلاتی داریم که باید به مرور زمان مرتفع شوند. اولین مشکل بسته بودن پنجره بود که با تلاش باشگاه و دوستان ختم به خیر شد و خان سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم روزی که می روم از خودم یک یادگاری خوب در این شهر گذاشته باشم.

مهاجری بیان کرد: امسال در کنار هر با تجربه یک باریکن جوان با قرارداهای دو تا سه ساله جذب کردیم تا مشکلات فصل قبل را نداشته باشیم و تیم همگون داشته باشیم و رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی های هفته اول لیگ نیز گفت: تماشاگر از ارکان اصلی فوتبال است و ما هم به تماشاگران مان نیاز داریم و نبود آن ها کار ما را سخت تر می کند. به نظرم دلیل سازمان لیگ قانع کننده نیست و بهتر است صادقانه‌تر صحبت کنند تا همه به رفع آن کمک کنند. ما اکنون میزبان هستیم و ضرر می‌کنیم و اگر هفته آینده با تماشاگر باشد ظلمی به تیم‌های میزبان در هفته اول است. اگر این تبعیض‌ها از الان باشد، کار را برای تیم‌ها سخت می‌کند. امیدوارم تصمیم‌هایی گرفته شود که اگر ظلمی هم است به جمع باشد. قطعا نیمی از لیگ فردا ضرر می‌کند که نفت هم یکی از آن تیم‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در عنوان کرد: بازی فردا با تیمی است که در فوتبال ایران شناخته شده است. استان کرمان ظرفیت خوبی دارد و در کنار سه تیم در لیگ برتر، سخت افزار خوبی هم دارد. کادرفنی جوانی دارد و حسین خانی شایستگی ها خود را نشان داده است ولی ما هم تلاش می‌کنیم که نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا مهاجری تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی تیم ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)

عصر ایران ــ اتفاق عجیبی روز بزرگداشت مطهری رخداد. یک دختر که برای نوازندگی دف آمده بود را تنها برای اینکه لاک قرمز یا پررنگ زده بود بلند می‌کنند و یک مرد را به جای او می‌نشانند. این اتفاق در حضور فرزند شهید مطهری رخ می‌دهد.

گزارش را این‌جا ببینید

پیش از آنکه دختر را بلند کنند یک زن صحبت‌هایی را در گوش مطهری می‌گوید و ما نمی‌دانیم علت بلند کردن آن دختر این صحبت‌ها بوده یا نه اما بعدها معلوم شد زن‌ها مخالف نوازندگی دف بودند نه خود فرزند مطهری. اگرچه فرزند مطهری در این باره بیانیه‌ای داده است و گفته از آن دختر دلجویی شده اما همچنان این موضوع که چرا حضور آن دختر برای زنان آزاردهنده بوده در شبکه‌های اجتماعی مورد بحث است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض» توضیحات علی مطهری درباره خانم دف زن : چند خانم به لاک غلیظ او اعتراض داشتند

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس