Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@03:42:29 GMT

ابوذری از رسیدن به مدال طلا بازماند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۴۵۹۶

ابوذری از رسیدن به مدال طلا بازماند

حسین ابوذری موفق شد مدال نقره ای را از آوردگاه قونیه به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ساعت 19 امروز در شهر قونیه ترکیه در حال برگزاری است. در وزن 70 کیلوگرم حسین ابوذری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل عبدالجمال اسپارتان از اوگاندا پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر باکار از گینه بیسائو را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوذری در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر از سد ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 6 بر صفر مغلوب ارنظر آکمات علی اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور در بخش دختران امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در همدان برگزار شد که استان خوزستان در هر دو رده سنی موفق به کسب مدال شد.



به گزارش صدای ایران از ایسنا، در رده سنی نوجوانان، مبینا حسینی در دسته ۶۴ کیلوگرم به ۳ مدال نقره دست پیدا کرد، سمانه موسویان در دسته ۷۱ کیلوگرم به یک مدال نقره و یک نشان برنز رسید و هستی اسدپور در دسته ۸۱+ کیلوگرم صاحب ۲ مدال نقره و یک برنز شد.



همچنین در رده سنی جوانان، آنا مرادی در دسته ۴۵ کیلوگرم به ۳ نشان طلا رسید و مونا نژادنیلی موفق به کسب ۳ مدال نقره شد.


دیگر خبرها

  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد