Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی والیبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهروز عطایی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوب و قابل قبول است. بعد از لیگ ملت‌ها چند روز استراحت داشتیم و چند نفر به ما اضافه شدند. سعی کردیم ترکیب تیم ترکیبی از  بازیکنان لیگ ملت ها و تعدادی از بازیکنانی که مصدوم بودند، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اول در هماهنگی چالش داشتیم اما به تدریج اوضاع بهتر شد. با توجه به اینکه مسابقات پرفشار لیگ ملت‌ها را داشتیم جاهایی به بازیکنان ریکاوری دادیم اما روند قابل قبول است. امیدوارم در جام واگنر و مسابقات دوستانه به ایده‌آل‌ترین شرایط برسیم. 

وی درمورد وضعیت بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تاکید کرد: با محمد موسوی شخصا صحبت کردم و از فدراسیون خواستم دعوت شود تا به والیبال برای رسیدن به اهداف پیش رو کمک کند. او از بازیکنان بزرگ دنیاست و حضورش از نظر فنی و ذهنی به ما کمک می‌کند. معنوی‌نژاد هم به ما اضافه شد. جواد کریمی و اصغر مجرد هم اضافه شدند. مجرد وضعیت خیلی خوبی  دارد اما کریمی ۸۰ درصد به آمادگی رسیده است. امیدوارم در مدت باقی مانده مصدومان به آمادگی برسند. میثم صالحی هم با ما تمرین کرد اما نمی‌تواند به دلیل مصدومیت ما را همراهی کند. همه مربیان این چالش را دوست دارند که رقابت تنگاتنگ و سالمی بین بازیکنان باشد.

عطایی تصریح کرد: خوشحالم بازیکنان خوبی داریم و برای گزینش آنها دچار چالش شده‌ایم. این برای من و مربیان تیم خوشایند است. نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است. استراتژی تا المپیک را طراحی و سعی کرده‌ایم به بهترین کارایی برسیم. اکنون هم سعی می‌کنیم بهترین کیفیت را به نمایش بگذاریم. امیدوارم نتیجه ما بهتر از دوره‌های قبل باشد.

 انتهای پیام // 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تمرین سرمربی بهروز عطایی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا

به گزارش "ورزش سه"، جرج کرتو سرمربی رومانیایی والیبال اسلوونی اسامی بازیکنان خود را جهت شرکت در لیگ ملتهای والیبال مشخص کرد که تمامی ستاره های این تیم همانند دیگر تیم ها حضور دارند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست ها:

پاسورها: گرگور روپرت، دژان وینچیچ، اوروش پلاسینشیچ، ناژدیچ و پرنوش

قطر پاسورها:تونچک اشترن، نیک موجانوویچ و شِشِک

سرعتی‌زن ها: یان کوزامرنیک، آلن پاژنک، جانز کرزیچ، ساشو اشتالکار، سوهادولنیک و کرزیچ

دریافت کننده ها:تاین اورنات، کلمن چبول، روک موزیچ، زیگا اشترن، روک براچکو، ماتی کوک، شن و ماروت

لیبرو ها: یانی کواچیچ، اوربن تومان و اوکروگلیچ

تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی با اسلوونی بازی ندارد.

دیگر خبرها

  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا