Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی بخش تیمی تنیس روی میز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عصر امروز پنجشنبه در قونیه، میان ایران و ترکیه برگزار شد که در پایان شاگردان حمیده ایرانمنش با وجود اینکه فضای سالن کاملا به سود میزبان بود و تماشاگران به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

در نخستین دیدار مهشید اشتری به مصاف اوزگه ییلماز، قهرمانی بخش انفرادی رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده ترکیه را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه دوم هم ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی ایران در مصافی پرهیجان با نتیجه ۳ بر صفر از سد سیبل آلتینکایا گذشت و تیم ایران را ۲ بر صفر پیش انداخت.

در مسابقه سوم که مصاف تیم‌های دو نفره بود تیم ایران متشکل از ندا شهسواری و شیما صفایی برابر تیم سیمای کولاک چکن و سیبل آلتینکایا به میدان رفت که با وجود رقابت پایاپای در نهایت این تیم حریف بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

بازی چهارم را شیما صفایی برابر اوزگه ییلماز برگزار کرد که این مسابقه را نماینده ترکیه با برتری ۳ بر ۲ به پایان رساند تا دو تیم در امتیاز ۲ مساوی شوند.

در آخرین بازی مهشید اشتری رودرروی سیمای کولاک چکن قرار گرفت که این مسابقه با برتری ۳ بر یک اشتری همراه شد تا تیم ایران به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کند.
در این بازی‌ها تیم‌های ازبکستان و مالدیو به مدال برنز مشترک دست یافتند.

برچسب‌ها تنیس روی میز قونیه بازی های کشور های اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز قونیه بازی های کشور های اسلامی تنیس روی میز قونیه بازی های کشور های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!