Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا غلامی بعد از ظهر پنجشنبه در در نشست مطالبه‌گران استان کرمانشاه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در گفتگویی با دانشجویان در سال ۹۸ تاکید داشتند که با استفاده از نیروی انسانی جوان و جریانات حلقه‌های میانی، کارگروه‌هایی از مردم برای مبارزه واقعی با فساد ایجاد شود و با سازماندهی منسجم به موضوعات اصلی مردم ورود نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هسته‌های مردمی در بحث مبارزه با فساد هرکدام فعالیت و کار خود را به صورت آتش به اختیار انجام می‌دهند اما به دلیل برخی مشکلات و پیچیدگی‌ها به همفکری و همنشینی جمعی و گروهی نیاز است.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله (عج) تصریح کرد: گروه‌های مبارزه با فساد برای همفکری و همنشینی گرد هم می‌آیند و اگر جایی فسادی رخ داده باشد اما کسی نتواند به تنهایی کاری انجام دهد با بیان در جمع و استفاده از تجارب دیگران درصدد حل مسئله برمی‌آیند.

غلامی بیان کرد: گاهی برای مقابله با یک مفسد بزرگ نیاز است تا از گروه‌های کوچک کمک گرفت چرا که مطالبه‌گری شخصی به تنهایی قدرت مقابله با فسادهای کلان را ندارد و با از بین رفتن عامل فساد بزرگ‌تر می‌توان مقابل مفسدین خرد هم ایستاد.

وی ادامه داد: این کار باید در قالب تشکیلات سازماندهی شود و هر کدام از افراد در راستا کار تشکیلاتی می‌توانند در حوزه‌های تخصصی مختلف کنشگری کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه‌الله (عج) با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه طی ۶ ماه گذشته، گفت: در طول ۶ ماه فعالیت مجمع مطالبه گران مردمی استان کرمانشاه روند رو به رشدی را شاهد بودیم.

غلامی اضافه کرد: گزارشات خوبی از سمت دستگاه‌های مختلف به قرارگاه رسید که نشان دهنده فعالیت بی وقفه اعضا بوده است که نیازمند تقویت بوده تا ریشه فساد با حضور مردم خشک شود.

کد خبر 5560990

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مطالبه گری شبکه اجتماعی محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه روز خبرنگار اربعین حسینی تاسوعا و عاشورا آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن

روح الله غلامی در نخستین سفر استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ به بخش ناغان، اظهارداشت: در سال گذشته حدود ۶۰ کیلومتر از سه راهی جوزستان تا روستای معدن آسفالت شد و تنها هفت کیلومتر از این محور باقی‌مانده که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقطه پر حادثه تنگه بخش ناغان، افزود: برای رفع نقطه حادثه خیز این تنکه پنج میلیارد تومان برآورد شد که امسال با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید

احداث و روکش آسفالت ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی

غلامی در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای احداث پل جدید بسته شده است.

وی با اشاره به جاده خاکی روستای ده‌کهنه، ادامه داد: امسال برای این محور اعتبارات لازم پیش بینی شده است و به زودی کار بهسازی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت