Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال رقابت های تیمی تنیس روی میز بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در بخش مردان امشب در قونیه برگزار شد که تیم ایران مقتدرانه از سد عربستان گذشت و مدال طلا را کسب کرد.

در نخستین بازی فینال نوشاد عالمیان ۳ بر یک حریف خود را شکست داد و در بازی بعدی نیز برادرش نیما به راحتی و ۳ بر صفر از سد نماینده عربستان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سومین مصاف هم تیم دوبل ایران با ترکیب افشین نوروزی و نیما عالمیان با حساب ۳ بر صفر تیم دو نفره عربستان را شکست داد و به این ترتیب پس از تیم بانوان، تیم مردان ایران هم بر سکوی نخست این بازی ها ایستاد.

این دیدار در حضور پترا سورلینگ، رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز و خلیل المهندی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز آسیا برگزار شد.

در این بازیها تیم های ترکیه و یمن عنوان سوم مشترک و مدال برنز را کسب کردند. در بخش زنان نیز تیم ایران صاحب مدال طلا شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس روی میز بازی های کشورهای اسلامی تنیس روی میز ایران تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است