Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش همشهری آنلاین، دکتر محمدمهدی مجذوبی در صدا و سیمای مرکز همدان در رابطه با آخرین وضعیت بیماران روستای چنارعلیا، اظهار کرد: در مجموع ۲۶۰ بیمار به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد ۵۵ نفر بستری شدند.

مجذوبی تصریح کرد: ۹ نفر از بستری‌شدگان از بزرگسالان و مابقی از گروه سنی کودکان بودند.

وی با اشاره به فوت یک کودک در جریان این همه‌گیری، توضیح داد: دو کودک دیگر وضعیت مناسبی نداشتند و در ICU بستری شدند اما در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: بیماری کنترل شده و در حال حاضر بیمار بدحال نداریم.

مجذوبی دررابطه با علت شیوع این بیماری، مطرح کرد: موارد متعددی مانند غذاها و شربت‌های توزیع شده بین مردم بررسی شده و شواهد آزمایشگاهی نشان می‌دهد که این بیماری یک اسهال عفونی با عامل میکروبی بوده است.

وی ادامه داد: عدم رعایت بهداشت فردی به ویژه در کودکان می‌تواند عامل آن باشد بنابراین گروه سنی کودکان و بزرگسالان باید بهداشت فردی را رعایت کنند.

کد خبر 697257 برچسب‌ها استان همدان بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان بیماری بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم