Web Analytics Made Easy - Statcounter

کورش ساکی گفت: در شبانه روز گذشته ۱۹ بیمار جدید حاد تنفسی با سن ۳۷ تا ۱۰۲ سال در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۱۷ بیمار در مرکز‌های درمانی کاشان و ۲ نفر در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

او با بیان اینکه اکنون ۵۱ بیمار حاد تنفسی در مراکز‌ درمانی کاشان و ۱۷ بیمار نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند، اظهار داشت: ۱۰ بیمار هم در بخش مراقبت‌های ویژه مرکز درمانی این منطقه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به مراجعه ۶۵ نفر به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: ۶ هزار و ۹۶۶ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکز‌های ریفرال (زیر مجموعه) دانشگاه است.

به گفته او، ۴۰۳ هزار و ۲۹۵ نفر از آغاز شیوع کرونا (اسفند ۹۸) تاکنون به مراکز‌ بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند و ۲۱ هزار و ۳۱ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

ساکی در خصوص واکسیناسیون جمعیت بالای پنج سال منطقه کاشان اظهار داشت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون ۷۷ و ۹۹ صدم درصد واجدان شرایط نوبت نخست و ۷۱ و ۲۱ صدم درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: ۳۶ و ۲۷ صدم درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز واکسن نوبت سوم مقابله با ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند.

وضعیت کرونایی کاشان در برهه کنونی قرمز و آران و بیدگل نارنجی است.

ویروس کرونا (COVID-۱۹) اواسط دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد؛ این ویروس در نهایت به همه کشور‌ها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا کاشان وآران وبیدگل واکسیناسیون کرونا آران و بیدگل حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل