Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ترکیه ادعا کرد که دو کشتی باری حامل محصولات کشاورزی از بنادر اوکراین خارج شده که یکی از آن‌ها به سمت ایران و دیگری قرار است به سمت ترکیه اعزام شوند.

وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه‌ای در حساب کاربری توییتر خود با اعلام این خبر، نوشت: کشتی SORMOVSKY با پرچم بلیز با حمل ۳ هزار و ۵۰ تن گندم از بندر چورنومورسک خارج شد و به سمت تکیرداغ حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی STAR LAURA با پرچم جزایر مارشال با ۶۰ هزار تن ذرت نیز بندر جنوبی را به مقصد ایران ترک کرد.

در ۲۲ ژوئیه، اوکراین، روسیه و ترکیه ابتکار غلات دریای سیاه را با میانجیگری سازمان ملل امضا کردند تا از یک مسیر دریایی امن برای کشتی‌هایی که غذا و کود را از سه بندر اصلی اوکراین در دریای سیاه، اودسا، چورنومورسک و یوژنی حمل می‌کنند، اطمینان حاصل کنند.

بر اساس این قرارداد، کشتی‌های حامل بار توسط کشتی‌های اوکراینی به سمت آب‌های بین‌المللی دریای سیاه هدایت می‌شوند و از مناطق مین‌کشی شده اجتناب می‌کنند و سپس در امتداد یک کریدور تعیین‌شده به سمت تنگه بسفر حرکت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات اوکراین حمله روسیه به اوکراین بحران غلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)