Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهور در جمع مروم سیل زده روستای کروچان رودبارجنوب از پیگیری شهرستان شدن "جازموریان"در هیات دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در جریان سفر به استان کرمان صبح امروز جمعه وارد جیرفت شد و پس از آن با بالگرد از مناطق متاثر از سیل اخیر در جنوب استان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای کروچان رودبارجنوب گفت: مراحل مقدماتی شهرستان شدن جازموریان در استان انجام شده است.

وی افزود: کارشناسان با شهرستان شدن این منطقه موافق هستند و در استانداری کرمان با این موضوع موافقت شده و در وزارت کشور این موضوع پیگیری و قطعی شده است و ما نیز در کمیسیون تقسیمات کشوری تصویب کرده ایم و دولت کار را به سرعت پیگیری خواهد کرد.


آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه خانه های آسیب دیده بازسازی می شوند، افزود: در بحث لوازم خانگی که در بحث سیل آسیب دیده اند به مردم کمک خواهد شد.


رئیس جمهور خاطر نشان کرد: با احداث سیل بند خرم در بالادست منطقه از خطرات احتمالی آینده جلوگیری می شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به تلفاتی که به چاه های کشاورزی منطقه وارد شده است،گفت: چاه های آب کشاورزی دوباره حفر و زمین های کشاورزی تسطیح می شوند.



رییس جمهور بیان کرد: روستای کروچان با موافقت و همکاری مردم به یک موقعیت مکانی بهتر جابجا خواهد شد.

گفتنی است،روستای کروچان واقع در رودبار جنوب در اثر طغیان رودخانه در دی ماه ۱۴۰۰ سیلاب وارد خاته ها شد و زمین های کشاورزی این روستا با خاک یکسان شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روستای کروچان شهرستان شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است