Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون والیبال گفت: می گویند چرا تغییرات زیاد در تیم های والیبال صورت می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت تیم والیبال کشورمان گفت: از فروردین تاکنون ما وقت خالی نداشتیم و به صورت متناوب بازی تدارکاتی در همه رده سنی دختران و پسران برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح آمادگی همه رده‌ها را بالا بردیم و به عنوان نمونه در همین مسابقات کشورهای اسلامب این تیم ب ما هست که حضور دارد. البته همراه تیم الف نیز در لیگ ملت‌ها حضور داشتند و تیم بزرگسالان ما نیز هفته آینده برای یک یا دو بازی تدارکاتی پیش از مسابقات جهانی، عازم لهستان خواهند شد.

او افزود: دختران ما نیز قبل از این بازی‌ها ۳ بازی در ترکیه و ۳ بازی در قزاقستان داشتند و در این مسابقات نیز برای آمادگی نسبت به رقابت‌های کاپ آسیا حضور دارند.

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص هدف‌گذاری و برنامه‌های پیش روی این فدراسیون خاطرنشان کرد: امید دارم جزو چهار تیم اول بانوان و آقایان در آسیا باشیم و این هدف مشروط به بازی‌های تدارکاتی مداوم است که تا اینجای کار خوب پیش رفتیم. قطعا برای المپیک پاریس و المپیک ۲۰۲۸ تیم‌های قدرتمندی را خواهیم داشت.

وی که با رادیو ورزش در قونیه گفتگو می کرد، در پایان درباره تجدید قوای تیم و نسل جوان و فرصتی که در اختیارشان است، بیان کرد: ما پیش از این فرصتی به جوانان نمی‌دادیم، اما در این مسابقات این فرصت را به جوانان دادیم که خودشان را ثابت کنند و بعضا می گویند چرا تغییرات زیاد صورت می‌گیرد که پاسخش را باید در این ظرفیت‌سازی و رشد بازیکنان جوان دید که هرکدام می‌توانند وزنه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ما باشند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند