Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی مالمیر» روز جمعه در ششمین اتاق فکر گردشگری استان همدان افزود: ماموریت و مسئولیت اتاق فکر گردشگری مطالبه گری عمومی در راستای توسعه و ترویج گردشگری به عنوان یک علم و صنعت حرفه ای است.

وی بر اهمیت برنامه محور بودن برگزاری رویدادها با هدف میزبانی از گردشگران و کسب درآمد جامعه محلی در ازای ارایه خدمات تاکید و خاطرنشان کرد: فرآیند اجرای تورهای آشناسازی که ماه های اخیر در همدان برگزار شد حاصل ارایه راهکارهای اعضای اتاق فکر گردشگری استان برای خروج از رکود دوران کرونا، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مالمیر ادامه داد: باید با اشتراک‌گذاری تجربیات و مهارت‌ها راهکارهای مناسب برای عبور از این مسایل اتخاذ و در سطح ملی و استانی به مدیران تصمیم ساز ارائه و پیشنهاد شود.

وی اظهار داشت: بهره‌گیری از تجربیات و مهارت های فعالان و نخبگان گردشگری و استفاده از ظرفیت افراد ایده‌پرداز و نوآور، تبادل افکار، بیان آرا، عقاید و همچنین تصمیم‌سازی و ارائه راهکارهای خلاقانه عملی در راستای بهبود فرایندهای موجود به ویژه در دوران پسا کرونا از اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری است که می تواند پیش از اجرای رویدادها تدوین برنامه ها را با محوریت ذینفع شدن جامعه محلی مدون تر از قبل رقم زند.

در ششمین نشست اعضای اتاق فکر گردشگری استان طرح پیشنهادی که از سوی فعالان گردشگری بخش خصوصی برای اجرای جشنواره شیره پزی مانیزان ارائه شد مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

در این نشست نظرات متعدد در زمینه نقاط ضعف و قوت اجرای جشنواره شیره پزی مانیزان برای جمع بندی و حصول نتیجه کارشناسی مطرح شد.

تاکنون ۱۱ دوره جشنواره شیره پزی مانیزان در شهرستان ملایر برگزار شده است و به دلیل شیوع کرونا ۲ سال این جشنواره برگزار نشد. 

برچسب‌ها گردشگری شهر همدان اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری شهر همدان گردشگری شهر همدان اتاق فکر گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند