Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: دستگاه قضایی در اسرع وقت نسبت به محاکمه علنی میرحسین موسوی اقدام و وی را به اشد مجازات مناسب محکوم تا درس عبرتی برای سایر خائنین به کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت سخنان میرحسین موسوی سرکرده فتنه 88 به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" إِنَّ أَعْظَمَ الْخِیَانَهِ خِیَانَهُ الْأُمَّهِ" نامه 26 نهج البلاغه

فتنه گران در عاشورای سال ۸۸ به ساحت سیدالشهدا (ع) جسارت کرده و همچون قاتلین امام حسین(ع) در این روز به هلهله و شادی و پایکوبی پرداختند و در عاشورای سال 1401 رهبرشان به بهانه مقدمه‌ای بر ترجمه عربی «بیانیه‌های جنبش سبز» مطلبی که حاکی از مأموریت دیکته شده به وی بود همراه با دشمنان غربی، عبری، عربی سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را «کج‌روی»، «شوم» و «ننگین‌ترین جرائم» توصیف کرده و در بخش دیگری از آن، در ادبیاتی وقیحانه به ساحت شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار شهید همدانی اهانت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جملات تکراری و ساختار شکنانه،‌ تهمت و ستیز با حاکمیت، انتقادهای سخیف و ناجوانمردانه علیه گروه‌های مقاومت در یمن، سوریه و... و حمایت تمام‌قد از داعش و رژیم صهیونیستی است.

وقتی رهبران آمریکا و سرویس‌های جاسوسی با تزریق پول و تحریم مردم قادر نبودند بر کالبد فتنه گران مرده متحرک روحی دمیده یا آن را احیا کنند، قصد دارند استفاده نهایی را از آن‌ها داشته باشند. این نوشته شوم به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و استمرار تفکر باطل جنبش برانداز نرم به سرکردگی موسوی، کروبی و خاتمی است. اکنون که نفاق چهره خود را کاملاً آشکار نموده و در حمایت از باطل تمام قد ایستاده ما خواستار اقدامات ذیل هستیم:

1- سایر سرکردگان فتنه 88 موضع صریح خود را نسبت به این نوشته اعلام و اظهار انابه از پیشگاه باری تعالی و مردم شهیدپرور ایران اسلامی نمایند.

2- اصلاح طلبان، حامیان و ساکتین در فتنه موضع خود را نسبت به این نوشتار اعلام کنند.

3- دستگاه قضایی در اسرع وقت نسبت به محاکمه علنی میرحسین موسوی اقدام و وی را به اشد مجازات مناسب محکوم تا درس عبرتی برای سایر خائنین به کشور باشد.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن هشدار به جریان‌های معاند و برانداز داخلی اعلام می‌دارد؛ عاقبت کار همه عمر سعدها و دین به دنیافروشان سقوط حتمی است و هیچ وقت دستشان به گندم ری نخواهد رسید.

و در آخر به سرکردگان فتنه‌گر می‌گوییم؛ شما اگر زنده هستید، حیاتتان را مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستید.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

مرداد 1401

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سران فتنه مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم مرکز بسیج اساتید میرحسین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند