Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شیخ بهایی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تقوا یعنی خود را نگهداشتن از مخالفت فرمان خدا اگر جایی خدا نهی کرده است انسان به هیچ قیمتی مرتکب گناه نشود و اگر جایی خدا امر فرمود انسان به هیچ قیمتی ترکش نکند.

او ادامه داد: دستور به تقوا در قرآن کریم فراوان آمده است امر به تقوا شدت و ضعف دارد یعنی یک نفر می تواند با تقوا باشد یک نفر می‌تواند از آن با تقوا‌تر باشد هر چه موارد امر و نهی خدا بیشتر شود تقوای انسان بیشتر می‌شود و اگر می‌خواهید رعایت امر و نهی خدا را بکنید آن طوری که شایسته خداست انجام دهید و ظاهر سازی نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرمان افزود:خداوند از ما تقوایی را میخواهد که شایسته او باشدبعضی از گناهان باعث می‌شود که غیر مسلمان از دنیا برویم تقوا فایده اش این است که دم مردن انسان را مسلمان نگه می‌دارد.

او تصریح کرد: در ماه محرم هستیم ماه خون و شمشیر، کربلا یک صحنه جنگ فامیلی و قبیله‌ای نیست کربلا جنگ حق و باطل است و این جنگ از آغاز خلقت تا قیامت ادامه دارد و آن قدر نکته دارد و هر چه فکر کنیم روی این حادثه جا دارد.

خطیب جمعه کرمان در خصوص سفر رئیس جمهور  به کرمان است گفت: ما وظیفه داریم و قدردان زحماتشان باشیم در این یکسال زحمات زیادی کشیده اند اگر مشکل و نقاط ضعفی وجود دارد درست خواهد شد.

او افزود: در خصوص کارهای انجام شده در روابط بین الملل با کشور‌های همسایه ، صادرات و مثبت شدن تراز اقتصادی، قصه نان، یارانه‌ها و پیشرفت در هوا و فضا، ارز ترجیحی اطلاع رسانی شود.

خطیب جمعه کرمان  گفت:البته مشکلاتی هم وجود دارد بخشی برمیگردد به تحریم‌ها و بخشی هم نفوذی‌ها و کسانی که به قصد تخریب به بدنه نظام نفوذ کردند که باید قوه قضاییه برخورد کند و بخشی برمی‌گردد به نقص قوانین این جا مجلس باید ورود کند باید مشکلات اصلاح شود.

او در خصوص مشکلات ناکارآمدی ها مانند سیل اخیر گفت: باید آب را مدیریت کرد البته خیلی کار‌ها انجام می‌شود ما منکر نیستیم و تشکر می‌کنم از کار‌هایی که انجام می‌شود باز می‌بینیم بعضی جا‌ها مشکل وجود دارد و مردم در رنج هستنداین مشکلات باید حل شود این نیازمند برنامه ریزی دقیق و اصلاح قوانین و اصلاح ساختار‌ها و تغییر مسئولین کم کار است.

حجت الاسلام شیخ بهایی افزود: در روز عاشورا با دو صحنه مواجه شدیم یکی در افغانستان و یکی در غزه داعش در افغانستان جنایت کرد و اسرائیل در غزه انسان‌های بی گناهی را به خاک و خون کشیدند و این‌ها برای ما تذکر است که دشمن بی رحم است و از هر فرصتی برای نابودی ما استفاده می‌کند لذا بسیار مهم است که و حدت داشته باشیم هماهنگ باشیم پشت سر رهبری و خطی که ایشان نشان می دهند حرکت کنیم دولت و ملت همه با هم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟