Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ فرنگی‌کار ایران با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشورهای اسلامی در ترکیه شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، در جریان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی کشورهای اسلامی در ترکیه،محمد حسینوند در ۵۵، شیرزاد بهشتی طلا در ۶۳، محمدرضا رستمی در ۷۲ و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم، با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی شدند اما رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم با شکست در دور نخست برابر حریفی از ازبسکتان از دور رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را برد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان و جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان ۳ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در  دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده میرزابک رحمت اف از ازبکستان و حریف عربستانی می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری که طی ماه‌های اخیر عملکرد خوبی داشت و به عنوان قهرمانی آسیا نیز رسید، در دور نخست با نتیجه عجیب  ۵ بر ۲ مغلوب محمدغدیر رسول اف از ازبکستان شد و با توجه به باخت کشتی‌گیر ازبک در دور بعد، گرمسیری حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف عارف نیفتولایف از آذربایجان رفت و با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در دور بعد با برنده کشتی میان رستم آساکولوف از ازبکستان و میرزا صفراف از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد.

این مسابقات امشب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد و رقابت های پنج وزن دوم نیز فردا (شنبه) برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کشتی فرنگی کشورهای اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشورهای اسلامی مرحله نیمه نهایی کشورهای اسلامی دور نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود.

نتایج قرعه کشی شش وزن نخست به شرح زیر است:

۳۵ کیلوگرم ۳۳ نفر
۴۱ کیلوگرم: ۳۵ نفر
۴۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۵۷ کیلوگرم: ۳۷ نفر
۶۸ کیلوگرم: ۳۸ نفر
۸۵ کیلوگرم: ۳۵ نفر

دیگر خبرها

  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور