Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  حجت الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی در  خطبه های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد که در روستای دهنو برگزار شد افزود: همچنان که یزدیان این کار را انجام دادند و باید از عاشورا عبرت بگیریم و در این زمینه هوشیار و بصیر باشیم.

وی اظهار کرد: باید توجه ویژه داشته باشیم که دشمن در تلاش برای جدایی امت از امام است و اگر بخواهیم از عاشورا عبرت بگیریم باید توجه لازم به این ابعاد مهم نیز داشته باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسی تصریح کرد: هیات های عزاداری باید در مسیر تقویت انسجام ملی و نظام اسلامی و مطالبات ارزشمند مردمی فعال باشند و عمدتا هم نیز باید در مسیر عزاداری باشد.

وی گفت: گاهی احساس می کنیم در بعضی از هیات ها البته بسیار معدود کمتر اسمی از امام حسین (ع) و عزاداری و امثال این موضوعات برده می شود و بیشتر شعرهای غیر منطبق با ارزش های عاشورایی که شبکه های معاند نیز از آن ها سو استفاده می کنند  به کار می رود. 

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشند هیات ها در مسیری روشن حرکت کنند که هیچ گونه سواستفاده ای از برنامه های آن ها انجام نشود و البته اکثریت هیات ها بسیار خوب و عالی برنامه هایی را اجرا کردند که قابل تقدیر  الگوبرداری است.

وی از عزاداران و بانیان عزاداری حسینی، جامعه مداحان، شاعران آیینی ،نیروهای امنیتی به ویژه نیروی انتظامی، صدا و سیما، هیات های مذهبی، بسیح و سپاه، هییت امنای مساجد، حسینیه ها و برگزارکنندگان مجالس که زمینه ساز برنامه ها و مجالس مختلف عزاداری  در استان شدند قدردانی کرد. 

مدرسی  در ادامه گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید تشکیل و تقویت شود و فقط هم برای اقامه نماز نیست باید در این زمینه مطالبات مردم نسبت به دستگاه های اجرایی و اداره ها کاملا روشن و بیان شود.


 

برچسب‌ها یزد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به روز کارگر و دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دنیا به مسئله کار و کارگر توجه شده اما در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه کشور در جنگ اقتصادی است و رهبر انقلاب هر سال شعار سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به موضوع حجاب گفت: مسئله حجاب یک واجب شرعی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده‌اند و دشمن در پی جبران این ضربه است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد حجاب را به چالش بکشد لذا نیاز است با برخورد مناسب، مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با تبریک هفته گرامیداشت معلم، با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله‌ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش ومنش پیامبر را الگو خود قرار دهند.

کد خبر 6089106

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند