Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز تجمع امروز حامیان جریان صدر، مقتدی صدر از حامیان چارچوب هماهنگی شیعیان خواست از تحصن و تظاهرات حامیان جریان صدر حمایت کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از از پایگاه شفق نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق امروز (جمعه) در بیانیه‌ای همزمان با تظاهرات حامیان چارچوب هماهنگی شیعیان در منطقه سبز بغداد و استان‌های بصره و نینوا گفت: به عقیده من ما و حامیان چارچوب هماهنگی شیعیان درباره وجود فساد و گسترش آن در کشور اختلافی نداریم هرچند که با رهبران چارچوب هماهنگی درباره این مسئله اختلاف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که برای اصلاحات تظاهرات می‌کنند به خاطر شما نیز تظاهرات می‌کنند پس جای تعجب دارد که شما از ما برای نجات وطنی که اسیر "تروریسم و فساد" است حمایت نمی‌کنید.

وی گفت: پس باید تظاهرات شما برای حمایت از اصلاحات باشد نه حمایت از قدرت نظام و دولت‌هایی که بدون هیچ فایده‌ای در عراق روی کار آمدند. آیا شما نیز مثل ما خواهان عزت، آزادی، امنیت، سلامتی و صلاحتان نیستید آیا عاقلانه است که از امامتان امام حسین علیه السلام درباره اصلاحات و سقوط دولت (یزید) الهام نگیرید. اگر با این مسئله مخالفت کردید بدانید زمانی که علیه چیزی که آن را تقلب در انتخابات می‌دانستید تظاهرات و تحصن کردید ما به رغم اینکه قدرت تظاهرات داشتیم اما این کار را نکردیم پس اگر اکنون تصمیم گرفته‌اید که همزمان با تظاهرات ما برای اصلاحات تظاهرات کنید پس باید اعتراضات شما مسالمت آمیز باشد. عراق از هر چیزی مهمتر است.

وی گفت: دستان ما به سوی شما حامیان چارچوب هماهنگی شیعیان بدون رهبران آن دراز است تا با روش امام حسین علیه السلام آنچه را که فاسد شده اصلاح کنیم و اگر شما مخالفت کنید باز هم ما به سمت اصلاحات خواهیم رفت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مقتدی صدر ، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مقتدی صدر چارچوب هماهنگی شیعیان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران با برگزاری تجمعی مقابل سردر دانشگاه، سرکوب و بازداشت اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در حمایت از جامعه دانشگاهی آزادیخواه و معترض آمریکا و اروپا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و در محکومیت  موج سرکوب، بازداشت و هتک حرمت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس و دولت این کشور، پس از برگزاری نماز ظهر و عصر با برگزاری راهپیمایی از محل مسجد دانشگاه تهران تا سردر این دانشگاه برای ساعاتی مقابل سردر دانشگاه تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع که با حضور رئیس دانشگاه هیئت رئیسه و اساتید دانشکده‌های مختلف دانشگاه و دانشجویان همراه بود با در دست داشتن دست نوشته‌هایی در حمایت از مردم غزه و دانشگاهیان و پرچم ایران و فلسطین و با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت دولت آمریکا از این جنایات را محکوم کرده و از آزاد اندیشی جامعه دانشگاهی در سراسر دنیا حمایت کردند.

رئیس دانشگاه تهران نیز در این تجمع به بیان سخنانی پرداخت و برخورد دوگانه دولتهای غربی در مقوله آزادی بیان را مورد ارزیابی قرار داد.

حضور دانشجویان بین الملل دانشگاه تهران در این تجمع و حمایت از جامعه دانشگاهی معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر نکات این مراسم بود.

به گزارش تسنیم، موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌ شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تصاویر | تجمع حامیان گشت ارشاد در قم
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است