Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:17:58 GMT

حمله مورایس و سپاهان به رکورد استقلال و مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۹۰۷۳

حمله مورایس و سپاهان به رکورد استقلال و مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، در آن مقطع سپاهان با محرم نویدکیا شرایط خیلی خوبی داشت و در صورتی که پرسپولیس در بازی آخر مقابل پیکان نمی‌توانست نتیجه لازم را بگیرد آنها با سه امتیاز دیدار برابر استقلال می‌توانستند در آزادی جشن قهرمانی بگیرند. این اتفاق برای سپاهان با دو گل سجاد شهباززاده و رضا میرزایی رخ داد ولی در سوی دیگر پرسپولیس هم در شهر قدس پیکان را برد تا این قرمزپوشان باشند که بالاتر از سپاهان رتبه اول را کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اما آخرین دیداری بود که استقلال در آن شکست خورد و فصل بعد توانست با ثبت رکوردی خارق‌العاده عنوان قهرمانی لیگ برتر را حتی بدون یک شکست به نام خود بزند و در تاریخ ماندگار شود.
چند ماه پس از ثبت این رکورد ویژه حالا استقلالی‌ها بار دیگر به سپاهان رسیده‌اند و در ورزشگاه آزادی باید به مصاف این تیم بروند. این مسابقه اما چند تفاوت بزرگ با آخرین دیدار دو تیم دارد. اول اینکه شاهد تغییراتی در نفرات هر دو تیم هستیم و نکته مهم بعدی هم اینکه به جای مجیدی و محرم نویدکیا دو مربی پرتغالی روی نیمکت‌های دو تیم حضور دارند.
حالا استقلال با در اختیار داشتن دو گلزن سپاهان که آخرین شکست آبی‌پوشان را رقم زدند باید در مقابل سپاهانی قرار بگیرند که با کادر فنی سرشناس خود و البته بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند با شرایط کاملا متفاوتی نسبت به سال گذشته که خیلی برای آن‌ها خوب پیش نرفت، قرار خواهد گرفت. باید دید آیا مورایس و بازیکنان سپاهان در شروع لیگ جدید قادر هستند به رکورد شکست‌ناپذیری استقلال که با فرهاد مجیدی به دست آمد خاتمه دهند یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود و طلایی پوشان شروعی رویایی را در آزادی تجربه خواهند کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر روز یکشنبه در مجموعه باغ فردوس برگزار شد و در حاشیه این تمرین محمد کریمی و پیام نیازمند به عنوان کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان به نمایندگی از سایر بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، تشرف او به دین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس