Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک تن هاخ روی مهم بودن مارکوس رشفورد در ترکیب منچستریونایتد تاکید دارد

اریک تن هاخ با وجود شکست هفته گذشته منچستریونایتد مقابل برایتون و نیمکت‌نشینی رونالدو در نیمه اول، هم‌چنان بابت فیکس بازی دادن به فوق‌ستاره پرتغالی‌اش در بازی با برنتفورد مطمئن نیست.

طرفداری | در دومین هفته از فصل 23-2022 لیگ برتر انگلیس، شنبه شب تیم‌های منچستریونایتد و برنتفورد به مصاف یک‌دیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش منچستراونینگ نیوز، اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری پیش از این مسابقه پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. 

غایبان بازی با برنتفورد و وضعیت کریستیانو رونالدو:

وضعیت مصدومان تغییری نکرده و مارسیال به‌همراه لیندلوف به این مسابقه نمی‌رسند. رونالدو هفته تمرینی خوبی را سپری کرد. فکر می‌کردم او کمی بیش از نیم‌ساعت بازی کرد و این درحالی بود که فقط دو نیمه در پیش‌فصل بازی کرد. برای ترکیب اصلی باید ببینیم چه می‌شود؛ فعلا نمی‌خواهم تصمیمم را بگویم. 

شایعه انتقال مارکوس رشفورد به پاری سن ژرمن:  

رشفورد واقعا بازیکن مهمی برای ماست و این را می‌توانید از روز اولی که در منچستریونایتد بوده‌ام، ببینید. از کار کردن با رشفورد خیلی خوش‌حالم و نمی‌خواهم از دستش دهم. قطعا رشفورد در برنامه‌های منچستریونایتد هست. 

درس گرفتن از شکست مقابل برایتون:  

 همیشه پس از هر مسابقه، آن را تحلیل می‌کنم و می‌بینم کجای کار بد پیش رفته، در چه چیزهایی خوب بوده‌ایم و کجا نیاز به بهبود داریم. سپس همراه با بازیکنان به دنبال راه‌حل می‌گردم. از این باخت چیزهای زیادی آموختیم اما فکر می‌کنم این یک باخت غیرعادی نبود. وقتی فصل شروع می‌شود و تیم پس از مدت‌ها گردهم می‌آید، اشتباه وجود دارد. فوتبال بازی اشتباهات است. می‌دانیم باید در جوانب زیادی بهتر شویم و این آشکار است. 

 وضعیت منچستریونایتد در بازار:

خوش‌حالم. فکر می‌کنم همکاری خوبی داریم. نمی‌توانم درباره بازیکن خاصی حرف بزنم و درباره بازیکنانی که با تیم‌های دیگری قرارداد دارند، صحبتی نمی‌کنم. قطعا در این مسئله با باشگاه هماهنگ هستم. 

 فشارها بعد از اولین باخت و مشکلات منچستریونایتد:  می‌دانم همیشه فشار وجود دارد و تجربه‌اش را دارم. می‌دانم باید همه بازی‌ها را ببریم. هواداران را می‌شناسم و می‌دانم همه انتظار دارند منچستریونایتد همیشه پیروز باشد. باید با این کنار بیاییم و همه کاری که می‌توانم انجام دهم، آماده‌کردن تیم برای بازی این هفته است.  رویارویی با برنتفورد: 

 هر بازی سختی خودش را دارد. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند، مثل حریف هفته گذشته‌مان. آن‌ها سرمربی و تیمی دارند که مدت‌هاست با هم کار می‌کنند و ساختار خوبی دارند. با همه این‌ها، ما فردا باید پیروز شویم. 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اریک تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟

ستارگان رئال مادرید، بحثی دوستانه در مورد اریک دایر، مدافع بایرن مونیخ که به یکی از قابل اعتمادترین مدافعان این باشگاه آلمانی تبدیل شده است، داشتند. 

طرفداری | هنگامی که اریک دایر 30 ساله پس از اختلاف با سرمربی تاتنهام، آنژ پوستکوعلو به طور قرضی به تیم تحت هدایت توماس توخل پیوست، بخش زیادی از هواداران غافلگیر شدند. با این حال، ملی پوش انگلیس در خط دفاع بایرن همیشه حضور داشته و بازیکنانی مانند کیم مین جائه و دایو اوپامکانو را به نیمکت نشینی محکوم کرده است. 

به گزارش دیلی میل، اوپامکانو، این هفته پیش از رویارویی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، باعث بحثی دوستانه بین بلینگام و شوامنی شد. بلینگام اصرار داشت که هموطنش (اریک دایر) نسبت به اوپامکانو برتری دارد، اما شوامنی حرف او را قبول نکرد.

این بحث و جدل با جمله «چه بازیکن شگفت انگیزی» از طرف بلینگهام شروع شد. شوامنی در جواب گفت:

اصلا برامون مهم نیست.

بلینگهام روی حرف خودش پافشاری کرد:

اون از رفیقت بهتره (اشاره به اوپامکانو).

و ملی پوش فرانسوی پاسخ داد:

کی؟ دست بردار!

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟