Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهسا خسروی گفت: اشتهارد بزرگترین گنجینه صنایع کوچک را در خود دارد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و با حمایت بتوانند این مجموعه را گسترش و حفظ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهسا خسروی، مدیر مسئول شرکت بازرگانی کلوچه های خانگی در البرز به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: صنایع کوچک و متوسط عامل مهمی در رشد و توسعه اقتصادی در کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توجه و حمایت از صنایع کوچک می تواند موتور محرکه اقتصاد باشد.   خسروی با بیان اینکه صنایع کوچک نقش بی بدیلی در رونق تولید و افزایش صادرات غیر نفتی دارند، افزود: باید توجه ویژه ای به این نوع کسب و کارها شود زیرا ضمن زود بازده بودن، نقش موثری در اشتغالزایی دارند.   این مسئول تصریح کرد: بازگشت سرمایه در این صنایع به دلیل سرمایه گذاری اندک در مقایسه با صنایع بزرگ زودتر بوده و پس از مدت کوتاهی به سود دهی می رسند.   وی گفت: ما ابتدا کارمان را با یک دستور آشپزی متفاوت در خانه آغاز کردیم و پس از افزایش تقاضا کار را گسترش دادیم و برندی را به نام خودمان ثبت کردیم.   خسروی با بیان اینکه کیفیت و تازگی دو مولفه موثر برای رقابت در بازار در عصر کنونی است، ادامه داد: ما سه دوست بودیم که کار را شروع کردیم و الان با حضور ۱۰ بانو کار را جلو می بریم.   این مسئول با بیان اینکه فروش محصولات به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود، افزود: دو نفر از بانوان کارگاه، مسئول فروش آثار و تبلیغات هستند.   وی بیان کرد: برای راه اندازی یک کسب و کار مهمترین مولفه علاقه و پشتکار است، زیرا در این مسیر موانع و مشکلات بسیار زیاد است و اگر علاقه نباشد ادامه راه سخت می شود.    خسروی تاکید کرد: امروز بیشتر کشورهای توسعه یافته به اهمیت صنایع کوچک پی برده اند و برای توسعه اقتصادی خود در صدد افزایش این نوع کسب و کارها هستند.   این مسئول، شهرک های صنعتی را مهمترین زیرساخت استقرار صنایع کوچک دانست و گفت: اشتهارد بزرگترین گنجینه صنایع کوچک را در خود دارد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و با حمایت بتوانند این مجموعه را گسترش و حفظ کنند.   وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در سال های اخیر مقام معظم رهبری به اهمیت تولید و صنایع در کشور اشاره کرده اند و نامگذاری پی در پی سال های اخیر با شعار توجه به تولید داخلی مهر تاییدی بر این ادعاست، بنابراین امیدواریم مسئولین نیز به این مهم توجه کنند و با حمایت و پشتیبانی مانع تعطیلی این صنایع شوند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صنایع کوچک کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند