Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:03:23 GMT

پرکاس: قهرمانی دور از دسترس نیست/ آرزو کردن جرم نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۰۰۹۳

پرکاس: قهرمانی دور از دسترس نیست/ آرزو کردن جرم نیست

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است اگر خوب فوتبال بازی کنند هیچ چیزی برای آن‌ها دور از دسترس نیست حتی قهرمانی. 

به گزارش ایسنا، رضا پرکاس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی فردا از چند جنبه حائز اهمیت است چون استارت لیگ بوده و همیشه بازی‌های اول مهم است. از طرفی حساسیت خاصی دارد چون دربی است و دو تیم برای یک بازی زیبا و گرفتن حداکثر نتیجه به میدان می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودمان را آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: فولاد نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی داشته است و بر این اساس باید تفکرات کادر فنی فولاد را آنالیز کنیم. هدف ما این است که امسال بازی‌های زیبا انجام داده و پیشرفت داشته باشیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره کسب سهمیه آسیایی گفت: خواسته و اعمال شخص با امکان پذیز بودن آن متفاوت است. انسان باید بلندپرواز باشد و آرزو کردن جرم نیست. وقتی کسی در جام جهانی شرکت کند می‌خواهد قهرمان شود و تلاش می‌کند. ما هم تیمی نیستیم که برای بقا بجنگیم یا اینکه بخواهیم جزو ۱٠ تیم باشیم. اگر خوب فوتبال بازی کنیم هیچ چیزی دور از دسترس نیست حتی قهرمانی. اما باید بسیار تلاش کنیم زیرا در لیگ همه برای جایگاه بهتر و بالاتر تلاش می‌کنند.

وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی‌های هفته اول، عنوان کرد: گفته شده سامانه بلیت فروشی با مشکل مواجه است اما زیبایی و جذابیت فوتبال با تماشاگرانش است.

پرکاس در ادامه گفت: دو اردو در تهران و بروجن داشتیم و در مجمعوع ۹ بازی دوستانه انجام دادیم و به اهدافمان نزدیک شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جذب بازیکن با توجه به سیاسیت باشگاه از جمله شرایط اقتصادی صورت گرفت. قطعاً نمی توانیم با دست باز در نقل وانتقالات شرکت کنیم چون بودجه ما محدود است اما باشگاه کمال همکاری را داشت و تا جایی که ممکن بود در جذب بازیکن با ما همکاری کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا پرکاس باشگاه صنعت نفت آبادان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟