Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان استفانو پیولی برگزار کننده دیدار افتتاحیه فصل جدید سری آ خواهند بود.

استفانو پیولی در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری| در آغاز فصل ۲۰۲۲/۲۳ رقابت های سری آ ایتالیا، میلان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها از ساعت ۲۱ شنبه در ورزشگاه سن سیرو از اودینزه پذیرایی خواهد کرد. استفانو پیولی سرمربی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از نخستین دیدار شاگردانش حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع فصل

نیازی به صحبت درباره ارتباط شور و شوق فصل گذشته و اشتیاق ما برای شروع فصل جدید نیست. دیدن سن سیرو مملو از تماشاگر در 13 آگوست خاص خواهد بود و ما باید انرژی زیادی از آن بگیریم. ما فصل را با امتیاز صفر شروع می کنیم، اما از آنچه هستیم و آنچه کرده‌ایم آگاهیم. اگر رقابت طلب هستیم، به دلیل اخلاق کاری ماست. ما از انرژی، نگرش و میل خود برای پیروزی برای شروع مقتدرانه فصل استفاده می کنیم.

میلان یک تیم قدرتمند است. کاری که ما در زمین انجام می دهیم تعیین می کند که آیا ما نسبت به سال گذشته بهتر خواهیم بود یا خیر. من همان نگرش و روحیه را در چشمان بازیکنانم دیده ام. فکر می کنم هنوز زمینه هایی برای پیشرفت داریم و هر روز پیشرفت می کنیم. ما هرگز نگران چیزهایی که خارج از میلانلو گفته می شود نبوده ایم، ما فقط به دنبال توسعه تیم و رقابت بیشتر، تلاش و پیروزی هستیم. ما باید فردا این را نشان دهیم.

تقابل با اودینزه 

اودینزه تیم خوبی است؛ آنها مربی خود را تغییر داده اند اما این اتفاق عملکرد آنها در زمین را متوقف نکرده است. آنها قدرت بدنی بالایی دارند - خیلی بیشتر از ما - و تیمی سازماندهی شده اند. آنها در کنار یوونتوس تنها تیم هایی هستند که ما در فصل گذشته شکست ندادیم، به همین خاطر به خوبی آماده شده ایم. ما در تابستان روی ضربات ایستگاهی کار کرده ایم اما فردا با تیمی بسیار بلندقامت تر روبرو هستیم، بنابراین باید برای استفاده از هر موقعیتی باهوش تر و زیرک تر باشیم. 

 خرید های جدید

بازیکنان جدید تاثیرات مثبتی بر تیم گذاشته اند: دیووک، شارل و یاسین بازیکنانی با ویژگی های شگفت انگیز و با کیفیت هستند. اوریگی به ویژه ویژگی های یک مهاجم مرکزی کامل را به من نشان می داد و من معتقدم که او چیزهای زیادی برای ما به ارمغان خواهد آورد. من از آنچه آنها به ما نشان داده اند بسیار راضی هستم.

وضعیت بازیکنان

آنته ربیچ و اولیویه خوب پیش می روند. همه برای فردا در دسترس هستند به جز تونالی که روند ریکاوری او مثبت پیش می رود. در پیش فصل، من تحت تاثیر مسیاس، ربیچ و بن ناصر قرار گرفتم که بازی های قابل قبولی را در کنار هم انجام دادند. من میل به سخت کوشی و رقابت با همه را در آن‌ها و برای نشان دادن اینکه می خواهند انتخاب شوند، دیده ام. کالولو یکی از بازیکنانی بوده که بیشترین رشد را داشته است و با کمال تواضع و صمیمیت کار می کند. من هیچ نگرانی خاصی بابت عملکرد او ندارم.

پست شماره ۱۰

اگر براهیم در این پست بازی می کند، به این دلیل است که من او را مناسب ترین گزینه برای این مسابقه می دانم زیرا او می داند که ما از او چه می خواهیم و شتاب بیشتری برای شروع بازی دارد، اما در طول فصل رقابت زیادی برای این پست وجود خواهد داشت.

روند فصل جدید

این یک فصل غیرعادی خواهد بود و جام جهانی درست در وسط آن فرا می رسد؛ این ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. این تورنمنتی است که من با کنجکاوی به آن نزدیک می شوم فکر می کنم برای کسانی که در هواپیما به مقصد قطر نیستند، اندکی استراحت پس از چنین شروعی در فصل جدید، می تواند اتفاق مثبتی باشد. این در حالی است که برای کسانی که به جام جهانی می روند – و ممکن است به مراحل بعدی صعود کنند – فصل پیچیده تری برای مدیریت و کنترل خواهد بود. خواهیم فهمید که چگونه باید این شرایط را مدیریت کرد.

رقابت تیم ها برای قهرمانی

هفت تیم برتر با قدرت زیادی پا به مسابقات می گذارند و تیم های میانی جدول به طور قابل توجهی پیشرفت کرده اند و این یک فصل رقابتی و یکنواخت است که باید به بازیکنان ما برای فردا انگیزه دهد. ما در یک ماه گذشته بسیار سخت کار کرده ایم و چالشی که فردا با آن روبرو خواهیم شد را درک می کنیم. مهمتر از همه، هدف ما شکست دادن حریفی است که فصل گذشته نتوانستیم آن را شکست دهیم. 

اهداف روسونری در فصل جدید

بازیکنانم باید از لحاظ فنی و ذهنی با انرژی و شدت بازی کنند تا شانس برنده شدن داشته باشند. ما باید در تمام 90 دقیقه فشار و تمرکز بالایی داشته باشیم. در طول پیش فصل، ما تاکتیک های مختلفی را امتحان کردیم و معتقدم که داشتن ویژگی ها و تاکتیک های مختلف در حمله برای ما مفید خواهد بود. ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم تا شروع خوبی داشته باشیم.

 

میلان - اودینزه؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استفانو پیولی فصل گذشته فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب

آفتاب‌‌نیوز :

آب این میوه به بهبود جریان خون کمک کرده و مانع از آن می‌شود که عروق، دچار انسداد و گرفتگی شوند.

۱. کاهش خطر بیماری قلبی

انار سرشار از ترکیبات محافظ است که دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. این ترکیبات برای سلامتی مفید هستند، زیرا از سلول‌های ما نه تنها در برابر آسیب‌دیدگی بلکه همچنین در مقابل ترکیباتی مانند کلسترول محافظت می‌کنند. این بدان معناست که مصرف منظم انار ممکن است در کاهش خطر تصلب شرایین موثر باشد.

۲. بهبود سلامت استخوان

یافته‌ها نشان می‌دهد که هم آب و هم عصاره دانه انار ممکن است فواید بالقوه‌ای برای استخوان‌ها به خصوص برای زنان یائسه در میانسالی داشته باشد.

۳. بهبود عملکرد ورزشی

داده‌های یک مطالعه نشان می‌دهد که محتوای آنتی اکسیدانی انار و آب انار ممکن است درد عضلانی را به تاخیر بیاندازد و ریکاوری بعد از جلسات تمرین با وزنه را بهبود بخشد. داده‌های مطالعه دیگری نیز نشان داد که عصاره انار عملکرد را در عرض ۳۰ دقیقه پس از مصرف برای ورزش‌هایی که شامل دویدن متناوب است، بهبود می‌بخشد.

۴. خواص ضد التهابی

مطالعات مختلفی برای بررسی خواص ضد التهابی بالقوه انار انجام شده است. تحقیقات اولیه نشان داده است که این میوه ممکن است به مبارزه با التهاب در روده کمک کند در حالی که مطالعات دیگر به اثرات ضد التهابی بالقوه یک ترکیب آنتی اکسیدانی به نام پونیسیک اسید پرداخته اند. همچنین در یک کارآزمایی کوچک که در آن بیماران مبتلا به دیابت نوع دو هر روز آب انار مصرف می‌کردند، نشانگر‌های کمتری از التهاب را در خون خود پس از ۱۲ هفته نشان دادند.

۵. بهبود حافظه

تحقیقات در مورد اینکه چگونه انار و آب انار ممکن است بر عملکرد شناختی افراد تأثیر بگذارند هنوز در مراحل اولیه است. در یک کارآزمایی کوچک از شرکت‌کنندگانی که مشکلات حافظه مرتبط با سنشان داشتند، خواسته شد تا روزانه ۲۲۵ میلی‌لیتر آب انار بنوشند و بعد از چهار هفته، بهبودی در تمرینات کلامی و بصری آن‌ها مشاهده شد. تحقیقات روی موش‌ها نیز نشان داده که ممکن است آب انار برای آن‌ها فواید شناختی داشته باشد. با این حال انجام مطالعات بیشتری به منظور اثبات این فایده انار، مورد نیاز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!