Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ترکیه در حالی به میزبانی شهر قونیه پیگیری می شود که در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در دو بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

مروز جمعه 21 مرداد ماه، امیرمحمد بخشی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم در ابتدا با استراحت در دور نخست موفق شد و سپس موفق شد وان دیجک از کشور سورینام را طی ۲ راند مبارزه شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بخشی توانست با برتری مقابل عمر الهلو از کشور اردن با ۵ اخطاره کردن حریف در راند اول و برتری در راند دوم؛ ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. 

بخشی در نیمه نهایی جسوربک جایسانوف از ازبکستان و قهرمان آسیا را دو بریک شکست داد و فینالیست شد. بخشی در فینال به مصاف نماینده کشور فلسطین رفت و در پایان با نتیجه دو بر صفر برنده این دیدار شد و به طلای پنجمین دوره از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.

برای تیم ملی ایران تا کنون، امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی، حسین لطفی و علی احمدی 4 مدال طلا، غزل سلطانی، زینب اسماعیلی و سیده نرگس میرنوراللهی 3 نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی زاده هم 4 مدال برنز برای تیم ملی تکواندو کسب کرده‌اند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو بازیهای کشورهای اسلامی بخشی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

کد خبر 6088558 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی