Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: برای بازیکن بسیار خوبمان سبحان پسندیده که دچار آسیب دیدگی شده آرزوی سلامتی می‌کنم. به تیم پیکان تبریک می‌گویم و به بچه‌های خودمان خسته‌نباشید می‌گویم.

وی افزود: من فکر می‌کنم نیمه دوم بازی در دست ما بود، ما موقعیت به بازیکنان پیکان ندادیم و هر چند آنها هم به ما موقعیتی ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بازی لیگ بود و در ادامه نقل و انتقالات یکی دو بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می‌شوند و رفته رفته ملوان بهتری خواهید دید. ما در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم.

وی در ادامه افزود: اضافه شدن یک مهاجم به تیممان کمک می کند. در فوتبال ایران کمبود مهاجم هست و فکر می‌کنم همه تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند. تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. چاره‌ای نداریم، خیلی وقت است منتظر این اتفاق هستیم. ان‌شاءالله یک مهاجم به تیم ما اضافه می‌شود تا بهتر بازی‌ها را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خصوص درگیری پیش آمده در کنار زمین گفت: چیز خاصی نبود و فشار بازی بود ولی مشکل خاصی نبود.

وی در مورد بازی با استقلال افزود: ما برمی‌گردیم به انزلی و آماده می‌شویم که با تمام قوا مقابل استقلال بازی کنیم. استقلال بازی اول را مقابل سپاهان شکست خورده و ما هم سعی می‌کنیم در بازی مقابل استقلال ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. در این بازی هم نیمه دوم کاملا توپ و میدان در دست بازیکنان ما بود.

برچسب‌ها باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان ملوان بندر انزلی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان ملوان بندر انزلی باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان ملوان بندر انزلی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، جدال ۲تیم سپاهان و ملوان در این سالیان تبدیل به یک نبرد کلاسیک و جذاب شده است.

ملوان فصل گذشته با مساوی غیرمنتظره‌ای که در اصفهان از سپاهان گرفت، باعث قهرمانی پرسپولیس شد و جام را از کف طلایی‌پوشان ربود. آنها در بازی رفت امسال هم برتری‌شان را در خانه سپاهان تکرار کردند تا رسما به گربه‌سیاه تیم اصفهانی تبدیل شوند. ملوان که یکی از بهترین فصول خود را پشت سر می‌گذارد، در مسابقه برگشت نیز از حریف پیش افتاد اما در ادامه ۲گل خورد و باخت.

حالا اما با قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، ۲تیم دوباره به هم خورده‌اند؛ مسابقه‌ای به میزبانی سپاهان که قطعا یک حذف‌شده خواهد داشت و فصل جدیدی از رویارویی این ۲تیم ریشه‌دار فوتبال ایران به شمار می‌آید. ببینیم این بار چه می‌شود.

کد خبر 848623 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ملوان بندر انزلی جام حذفی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد